3/7/10

Vallada

Hui he fet una ruta de putisima mare.

He anat a fer la Trialera de Vallada.... i ademés he pujat per la Font d'Espanya i he baixat per la Trialera de la Foia Redona.

L'inici te una mica d'"agsfalt", hi ha que baixar el Port de l'Olleria, creuar Canals, m'ha sorpres vore que no estan les vies del tren...

.... anar cap al Polígon de l'Alcúdia de Crespins i a partir d'ací ja canvia el terreny, he pujat per la pista fins el Castell de Montesa.

Després de fer unes fotos he continuat pujant fins l'alt del Corral de Campanilla, mentre pujava he vist a uns xics de Canals que també anaven en la mateixa direcció i he anat amb ells, a partir d'ací han caigut unes gotetes.
Hem arribat a la Trialera, mentre em posava les protes han baixat tots menys un que s'ha quedat a esperar-me....

He tingut un esglai ja que la roda de darrere, LA DUIA FORA DEL SEU LLOC!!!!!!!

Jo notava molt de soroll i que no podia dominar la bici i al parar o he vist. MARE MEUA!!!!! Quin ostion que em podria haver pegat. La trialera no te cap dificultat llevat d'una curva amb un escaló, es molt divertida.

Quan hem arribat a Vallada hem anat a esmorzar, la veritat es que el bocata es dels que donen forces.

Està molt be la Penya esta, ho tenen molt ben organitzat ja que les dones van al bar a esmorzar amb ells i aixina no reneguen jajajajajaja.

Després ha vingut lo mes dur, hem pujat la Font d'Espanya i quan hem arribat a l'Alt del Campello els he ensenyat la Trialera de la Foia Redona, hui encara he disfrutat mes baixant-la ja que anava darrere d'un d'ells i em costava seguir-lo de rapit que anava.
Una volta baix, pel camí de Cairent cap a casa. Un plaer haver conegut a gent i rodar amb ells.