16/7/10

Ruta made in jo.

El dimarts vaig eixir a pegar una volta amb la bici, però fins a hui no he pogut fer res per culpa del curre.

Tenia dos objectius.... fer la Trialera de les Gasolineres i provar el nou joguet.


Aixina que vaig matinar i a les 6'45 ja estava pedalejant, vaig pujar cap a la Creu i per la Trialera de les Gasolineres cap a baix.

Després vaig anar a fer la del Camí Romà de Xàtiva, estava molt concurrida la serra hui...


Una volta vaig fer la trialera vaig pujar un trocet per a fer la baixada del Castell, vaig investigar una sendeta i en van aparéixer mes... tindré que investigar les sendes que ixen al video que vaig vore del DH del Castell.


Després vaig tornar per la senda de la Cova Negra i pel Mas d'El Salido cap a casa.

A vore si puc editar els videos que vaig gravar i els pose per ací.

El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada