31/5/09

Ixideta socarrà

Hui volia eixir a gravar una ruteta que tinc en ment, però cuan m'he alçat estava plovent aixina que m'he tornat a gitar i soles queda la ixideta que vaig fer ahir per la vesprada en moto. Vaig quedar amb el "trio calavera" davant del radar del Pou Clar a les 17'00, i com vaig estar veient els entrenaments de les motos i no hem vaig dormir..... vaig eixir un poc abans. Vaig anar fins Alfafara i vaig tornar.... ozú que caló.....molta calor.... cuan vaig arribar davant del radar, allí pegava el sol, aixina que hem vaig esperar a la sombreta, en seguida va arribar Tomàs i la seua dona, després Enrique i un poc després Edu, cuan ja estaven dient d'eixir van arribar el trio.




En principi la ruta era anar a Xàtiva a fer-se un gelat, però la desconeixíem perquè ens la tenia que ensenyar Tomàs, vam anar per Alfafara fins Alcoi, per ahí vam pujar cap al Preventori i d'allí anàvem cap a la Carrasqueta, però com no anàvem en el temps previst ens vam desviar i vam anar per una carretereta de mala mort fins que vam anar a parar a Benilloba..... i fins ací puc escriure.... d'ací cada u a sa casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada