3/6/09

Les 3 trialeres

Ahir per la vesprada vaig eixir a pegar una volteta, els dos objectius eren gravar una nova ruta amb tres trialeres i provar els nous manguitos ergonòmics que m'he comprat i que ja feia temps que anava darrere d'ells. Ja tinc la bici prou tunejada, només em falta pintar-la d'un color hortera i posar-li un aleró sobre dimensionat per anar a un concurs tuning jajajajajajajajaja



La primera de les trialeres es la de les gasolineres, hi ha que baixar fins a la carretera, al principi te un parell d'escalons molt alts, a partir D'ací es mes fàcil, però es molt empinada


Esta trialera acaba en uns escalons de baixada i pujada, que només he vist baixar a Alex i jffloren


Des d´allí dalt hem baixat.....

La segon de les trialeres, en realitat es un camí antic, imagine que romà perquè hi ha troços que està empedrat, però està en tan mal estat que encara no he pogut baixar-lo tot, a partir d'ací comença la baixadeta...

La tercera trialera, es la famosa d´alboi..... ultimament he anat tres o cuatre vegades per allí i ja casi que hem conec on estan les pedres jajajajaja
Pareix que els manguitos son còmodes, la palma de la ma s´apoia i vas mes descansat, encara que com també he llevat els cuernos tinc que acostumar-me a eixa nova postura.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada