28/4/09

V Marxa d´orientació Bocairent


El diumenge es va fer a Bocairent la quinta edició d'esta marxa, vaig arribar justet perquè fins que no es van acabar les carreres de motos del Gran Premi del Japó no vaig eixir de casa. L'any passat vaig quedar el 6º a 11 minuts del primer, aixina que l'objectiu era intentar millorar. La prova començava a les 9'00 i ja estaven tots inscrits, només vam faltar el meu germà jo i un altre xic i anàvem eixint per ordre d'inscripció. Ací va vindre la primera sorpresa..... no tots teníem el mateix recorregut aixina que va haver una miqueta de confusió.... i descollono per part dels organitzadors. Cuan estava al primer control va arribar el meu germà que havia eixit un minut després i a partir d'Ací anàvem junts, però en un punt jo vaig dubtar perquè no m'eixien les distàncies i el meu germà va continuar i ja no el vaig agarrar. Cuan anava per la meitat de la prova hem vaig confundir un punt i a partir d´ahí hem vaig liar i vaig decidir abandonar per a no acabar la prova molt tard, cuan vaig arribar al punt d'eixida i arribada hem van dir que hi havia mal dibuixada una fletxa, desgraciadament no hem vaig donar conter perquè anava bé, inclús havia agarrat a varies persones. Al poc d'estar allí va arribar el meu germà que meu va explicar també, al final ell va quedar tercer, aixina que si no l'haguera perdut jo haguera fet "suposadament" quart.... en fi.... es una suposició. Ara la única cosa que puc fer es lamentar-me.... i anar un altre dia per a fer el recorregut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada