14/4/09

Vacances de Pascua. Divendres Sant

Estes Pascues he estat a casa dels meus pares.... aixina que he aprofitat per a rodar per la Mariola.... Paradís biker. Vaig eixir amb la gent de Bocairent, uns van anar a marcar el duatló que fan esta setmana i els altres vam anar a disfrutar. Vam eixir el meu germà, Mª José i el seu home Felipe i jo. Vam pujar el port i pel mas de Reiner ens vam dirigir cap al Somet desviant-nos per anar cap a la Font de Mariola.


D´allí vam anar al Camping on vam esmorzar i després ens vam separar,

ells se´n van tornar i jo vaig anar a investigar una trialera que el meu germà dia que era fosca. Començava aixina...




... i continuava aixina.....



l´anterior vista desde dalt i la següent vista desde baix


Un "xicotet" escaló.....


Açó està mes empinat del que pareix a la foto....

En definitiva una supertrialeradelamuerte.... molt técnica per a mi, pero poc a poc vaig disfrutant mes i cada volta vull fer algo mes complicat perquè veig que estic agarrant confiança.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada