7/4/09

Ruteta amb moto per la costa

El diumenge vaig eixir a fer una volteta amb moto i em vaig ajuntar amb la gent del Club GS 500. Vaig quedar amb Xicopont a Alcoi, d'Ací per la Carrasqueta, que tenia alguna curva humida i al cruce de La Torre de les Maçanes on hi havia un accidentat amb la poli, cap a Alacant, on vam quedar en Agme a l'Hotel Santa Faz, de Sant Joan d'Alacant..... lloc que ja coneixia perquè es on es vam hospedar este estiu cuan vaig estar treballat a El Campello. D'ací vam anar cap a Benidorm.... on al passar per venta "Lanuza" es vam endur un susto de por... hi havia un radar camuflat i tres km mes avant un picoleto en mig de la carretera fent l´alto..... menys mal que no era a nosaltres i només va fer parar a un cotxe que dúiem davant... encara hem tremolen les cames.


A la rotonda de "Terra Mística" van arribar Karakoles, també del foro amb dos amics... Moisès i Oscar que va punxar la roda abans d'arribar al portet de Calp. Cosa que ens va fer perdre un temps que després seria preciós perquè després d'esmorzar a El Verger jo vaig tindre que tornar cap a casa per a estar a les 12'30.... hora molt "prudent" mentre que els altres van anar cap a Pego.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada