11/4/12

Vacances de Pasqua. Ruta 7 Bajo Peñas

Diumenge una altra ruta amb bici pel paradís de l'mtb. La Zona Zero. Esta vegada la ruta va ser l'altra recomanada. Bajo Peñas.

A les 8'00 com un clau al Pont del Riu Cinca. En vindre el companys comencem a pedalejar, esta vegada Paco decideix anar a caminar. Migue, Marcos i jo. Deixem un camí agsfaltat per a clavar-nos per un barranquet mooooooolt xulo, creuant el riu de dreta a esquerre i de esquerre a dreta una i altra vegada, inclús fent alguns metres just per dins.

Eixim del barranquet per a pujar per un camí agsfaltat per arribar a Buchitar i altra vegada sendes cap amunt i amunt, molt xules i amb unes vistes que.....

Este va vindre a saludar-nos, i un altre com este ens va fer correr un poc jajajajaja.

Arribem al Cuello de S. Beturian i quan estàvem preparant-nos per a baixar arriben dos bikers de la zona que ens expliquen la ruta, les variants i la baixada que anàvem a fer.

Comencem a baixar..... primer per una senda amb riuet incluit i després sensa amb peralts wooooooooooowwwwwwwww quina baixada mes waaaaaaaaaaaapa per arribar a un altre barranquet i crear riuets novament i pujar cap a una aldea, Los Molinos.

On comença una pujada per agsfalt de 4 km fins arribar a una altra aldea, Oncins.

Ací ens desviem segons les recomanacions dels companys per fer una senda i arribar a un mirador on poder esmorzar amb unes vistes que lleven el singlot.

Una vegada esmorzats, ens posem les protes i cap baix, primer desfem la senda que habiem fet abans per a tornar a Oncins i recuperar el track, primer baixem per una trialera amb molta pedra solta amb una lleu caiguda de Marcos i després.... Aaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii després wooooooooooowwwwwwwwww quin disfrute... que passada!!!! Arribem a una altra aldea, Torrelisa i des d'ací per senda fins una altra aldea Planillé on comencem una altra trialera wooooooooooooowwwwwwwwwwwwww esta encara es millor!!!!!! Quina hemorràgia de plaer!!! Peralts, curves, escalons, anàvem tan engorilats que Migue ha tingut una lleu caiguda però després hem continuat baixant igual de ràpits, en un moment donat anava tan rapit que no veia ni pedres ni clots, anava concentrat en traçar les revoltes a tota ostia i descollonant-me de bé que estava passant-ho.

Arribem a una altra aldea, Pueyo de Araguás, ja teníem prop Aínsa i es pensàvem que ja estàvem a punt d'acabar la ruta però teníem una sorpresa de la que no sabíem res ja que no hi havia cap tipus d'informació al respecte als díptics informatius.... Primer una altra senda de baixada amb "margas desnudas" que son uns turonets on anàvem muntant i baixant pegant botets, curvetes peraltades i la sorpresa de la jornada.... Una baixada amb rampetes per a pegar bots.... Orgàsmic!!!!!!!!!!

Arribem de nou al poble i com es costum i necessari, a la gasolinera a netejar la bici i ràpidament cap a Banastón a tornar a pujar per arribar a l'aparthotel per a dutxar-se.

Si la ruta d'ahir va ser absolutament espectacular i faltaven adjectius per a descriure-la.... ESTA ENCARA ES MILLOR!!!!!!! I podem continuar amb els adjectius... Genial, Hipnotizant, Impresionant....

El perfil de la ruta.

Ací totes les fotos de la ruta.

Una vegada dutxat anem a dinar a un buffet lliure on em sampe una "pierna" de corder.... Bé... dos.... que sinó amb una aniria coix... i tot seguit a crear el túnel de Bielsa que du a França on disfrutem un poc de la neu.