8/12/23

Mateba Rodeche + Juana la Loca. Enduroland

 Fa uns dies vaig vorer unes fotos d'Enduroland, on habien apadrinat una senda amb el nom de Tino Silvestre el germà, el fill i els amics. Tino era molt molt gran, unes d'eixes persones que sobre una bici fan que parega fàcil el que es impossible. Així que vaig fer un cercle en roig al calendari per anar i li vaig demanar el track a Gabi, per tant..... Gràcies Gabi.


A les 5'30 sona el despertador, carregue trastos i en marxa. Pujant el Port de Ragudo comença a ploure, estaba previst. El que no estaba previst era la intencitat, caia un aigua de por. Creia que faria pala i tendria que tornar-me'n sense fer bici, des d'ahí fins la pobla d'Arenós plovent, quan arribe comença a parar. Bé..... vaig a fer-me un cafenet mentre para i de pas reserve taula per a dinar. Si no para anule la reserva i me'n torne.

Quasi a les 8'30 ja no plovia, descarregue i em pose en marxa, primer baixe a l'embassament que està molt buit.

De seguida comença la pujada per la Senda de l'Almoroxo..... a espentar s'ha dit.

No tarde molt en eixir a la pista, veig unes cabres però amb el zoom pert molta qualitat la foto. Vaig pujant bé sense problemes però de sobte..... comença a enfangar-se la roda tot i que la pista es veu bé. No te pinta d'haber fang, llevat de a la meues rodes, ara tinc una Fang Bike.😡😡😡

Eixa foto ha sigut del principi, després ha sigut pitjor. Tenia que anar parant a llevar el fang perquè no podia pedalejar. Menys mal que no he tardat molt en desviar-me i puc netejar les rodes.

Comence a baixar per senda, cada vegada que pare a fer una foto es mes xula.

Vaig enllaçant sendes, passe per la Font Cuya.

Continue amb les sendes fins arribar dalt i comença la primera baixada "llarga"

Que xuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuula.

Creue el Riu Rodeche per damunt d'un tronc perqué porta aigua, el riu fa de frontera entre les dos Comunitats. Després comence a vorer per on tinc que anar.... pel costat del riu.

De seguida arribe al poste on està indicat el nom de Tino.

Al principi te algun passet tècnic, després una baixadeta i altre pas tècnic. Tino passaria xiulant la cançó de Verano Azul, jo a peu.

Continues baixant alternant amb alguna pujadeta fins arribar a la carretera, just entre les dos Comunitats. Uns quilómetres fins arribar a Pobla d'Arenós. Ara toca fer un "bonus track" i comença la segona pujada, fins arribar a la Font de San Miguel.

A partir d'ací hi ha que espentar un poc la bici, però tampoc es molt. Les vistes del poble son molt bones.

Anaba pensant: Com serà la baixada per a que mereixca la pena la pujada????? Quan he arribat a l'inici de la baixada s'han disipat les dudes.😂😂😂😂😂😂 Coneguent al Pajarraco de Gabi, que es el biker mas grande de todos los tiempos..... segur que la baixada es bona.


Bona???? Només he parat a fer una foto quan ja no podia mes😅😅😅😅😅

Després arribe a un encreuament, el sender de Gabi es el de la ruta, però el track va per la variant....

No serà "massa" roin si canvien la ruta per la variant 😉 Rock'n'Rollllllllllllllllll😍

Finalment arribe a la carretera, però un poc mes aprop del poble. Al final han sigut 28 km en 4'40 hores

Quan estic carregant al cotxe venen una parella que m'han vist i hem estat una estona xarrant i compartint comentaris de les rutes. Jo personalment els he dit que esta ruta M'HA ENCANTAT!!!!!!!!!! Super-divertida amb molta molta senda. Com va dir Terminator: TORNARÉ!!!!!!

Habia reservat taula per a les 13'30 hores.... CLAVAT!!!!!! Si no haguera sigut pel fanguero del principi de la ruta i el temps que he estat netejant les rodes encara podria haber arribat quasi mitja hora abans.

Ara a dinar. 😉



Dos horetes mes de cotxe i en casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada