13/11/23

Troncomòbil (de bojos, no tornar a fer mai)

 L'altre dia vaig vorer una foto d'un troncomòbil a Pinet. Vaig estar buscant fotos i la mes recent era de gener d'enguany, per tant no sabia en quin estat podria estar. M'he arriscat.


He eixit a les 7'40.

Continue cap a Bellús, Benigànim i per la "Senda de Miguelitos" cap a Quatretonda. A la foto no s'aprecia el desnivell, sempre pense que es l'última vegada que baixe per ací.

Arribe a Quatretonda, m'he fixat en el temps, una hora 20 minuts. Comence a pujar pel Camí de les Voltes i una vegada dalt em desvie per pujar fins el Coll de l'Aire. Ara ve una senda molt xula, molt endurera i molt divertida. Vas alternant lleus pujades i lleus baixades.... fins que arribe a un encreuament i ja te molta pendent i molta molta molta pedra solta.

Una vegada baix directe al bar, just a les 10..... 2 hores 20 minuts fins arribar ací. Entrepà de figatells amb tomaca, mes beguda, mes cacaus, una ensalà i un tallat 6'50€

L'altre dia vaig esmorzar el mateix a Palma de Gandia i em va costar 9€..... ja se on tornar i on NO.

Ara ve la part que volia investigar fins arribar al troncomòbil. Habia vist un track amb menys de 3 km i l'he seguit.... primer era per asfalt, que era el que vaig vorer amb el google.... deprés ha vingut "los putadones en ruta" que dia Chemari. A empentar la bici arrapant-me les cames. Fins a eixir a una pista, el Camí vell de Pinet a Barx..... pues podria haber vingut per ací. M'haguera estalviat temps i patiment.

Finalment arribe al cotxe dels Picapedra.

No està en tan mal estat i si que he pogut fer unes quantes fotos. Després ve la segona part..... investigar una senda que es veu al google.

Primer comença bé, no tarda molt en complicar-se. Ací es veu una sima amb els enganxes dels escaladors..... que no se com es diuen.

Ací ja ha vingut la part on la prudència em deia: Torna arrere i el cap em deia: Bah!!!! aixó no es res.


Li tendria que haber fet cas a la prudència. Des de que he eixit de Pinet fins que he tornat a arribar a Pinet he tardat mes de dos hores..... TOT A PEU!!!!! El pitjor de tot ha vingut quan ja veia cases i em pensaba que ja habia eixit..... BMX..... Bicicleta al Muscle eXtrem.... en una ma agarrant la bici al muscle i en l'altra trepant per les penyes... ja em tremolaven les cames i tot..... MENUDA EMBOSCÁ!!!!! Damunt he trencat la sola de les sabates.... a vorer si en el BF en trobe.

Menys mal que estes barbaritats sempre les faig quan vaig soles.... si ve algú em mata i no em troba ningú😅😅😅

Una vegada fora del barranc ja he decidit tornar a casa el mes prompte possible en lloc de pel lloc habitual. Així que per la carretera fins a Llutxent i després pel Camí Reial de Gandia fins a Montaverner i a casa on he arribat a les 14'35 i 62 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada