18/11/23

Les Arenes - Bastida de les Alcusses

 Hui he anat a fer una ruta "made in" Pep Rutadura. Per tant..... gràcies Pep!!!!!

 Després de passar-me'n de llarg l'eixida de l'autovia i tindre que pegar la volta he eixit amb una mica de retràs, però res important. Em pose en marxa a les 8'10 des de l'area de servei de El Serrano II, que està tancat. Comence a pujar per la carretera de Navalón, arribe a un mas amb forma de castell, Torre Tallada.

La pujada ja ha acabat, ara es mes o menys pla, amb algunes pujadetes i baixadetes. Passe per la Finca de la Xifarrera per a no fer tant d'asfalt. Passe per una pedania, Casas de Requena. Després una altra Sartich i al poc arribe al lloc d'esmorzar, Fuente Las Arenas. Falten uns minutets per a les 10.

Hi han moltes bicis.

Jo tenia la taula reservada i comencen a arribar motos i a omplir-se. Em demane l'especialitat de la casa.

Em torne a posar en marxa, pel Camping de los Carasoles m'enganye seguint el track..... tinc que entrar per dins. Em trobe un cartell de la Comunidad del Anillo..... ai no!!!! del Corder jajajaja

Es una Ordre de "religiosos"...... homes i dones tots amb el mateix hàbit..... mentre estic fent esta foto ve un "frare" i em pregunta que vull..... pareix que no li ha fet molta gràcia que estiguera allí.....

Arribe a una baixada i em clave per dins d'un barranc per un caminet.... QUE XULO!!!!! El Barranc de Vallmelós.

Després creua l'autovia per baix i comença l'ultima pujada.... allà dalt.

Primer es mes suau, però després d'una revolta comença a empinar-se escandalosament i de seguida em quede sense pinyos... pues a la marxeta que ja porte prous quilòmetres.

Finalment arribe dalt, de seguida ix una dona d'una caseta per a preguntar-me si vull apoiar la bici a la caseta.

No puc entrar??? Soles fins el Guerer de Moixent. OK


El Guerrer de Moixent es una estatueta xicoteta del tamany d'un clauer, esta es mes gran. Una vegada ací podria haber entrat però tampoc he vollgut clavar-me en lios, ademés ja vaig vindre una vegada en les xiquetes per a visitar-ho.

Ja habia vingut fins ací una vegada en la bici, aquella vegada vaig pujar i baixar pel mateix lloc, hui vaig a baixar per una senda. Està xula, en algun lloc he tingut que parar per vorer per on anaba perqué no es veu molt, es evident que no passa molta gent per ací.

Una vegada baix, ja em queda poc per arribar al cotxe. Menut PONTACO!!!!

Abans d'arribar encara passe per una font, aprofite per a beure que ja anaba justet d'aigua. La Font de la Noguera, sempre es important saber on estan les fonts quan vas en bici.


Finalment arribe al cotxe un poc abans de les 14 hores i 52 km a les cames. El xic que hi habia de bon matí netejant l'aparcament em diu: Veus com no t'ha passat res al cotxe??? jajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada