25/8/23

Sierra de Cazorla-Baza..... MiB

 Dissabte vaig fer una ruta programada des de fa molt de temps. Tenia la ruta planificada de tres maneres per a fer-la segons fora el cas.... en 1 dia, en 2 dies o en 3 dies. Finalment en dos dies.

M'habia posat el despertador abans de les 6, així que a les 6'30 eixia de la gasolinera. La temperatura com ve sent habitual este estiu es alta. Autovia i manta cap a Almansa, una vegada puges el port la temperatura baixa però res preocupant. Una vegada a Almansa deixe l'autovia, arribant a Montealegre per a la paradeta cafetera encara no habia eixit el sol.

Reprenc la marxa cap a Fuente Alamo, Hellín, Riópar i Siles on pare a fer el primer repostatge i esmorzar al bar del costat, llevant el forro de la jaqueta. Xistorra, beguda, olives i poleo 5'20€

Em torne a posar en marxa i encara no son les 10. Vaig direcció Hornos i l'Embassament del Tranco. Allí em desvie per anar al primer lloc de bany del dia, son les 11 i comença Lorenzo a apretar.

L'aigua fresca. A la dreta hi ha un baret.

No m'encante molt i em torne a posar en marxa tornant per on habia vingut,  Osiga l'Embassament.

Està molt buit.

la pegatina que va posar Xavi l'altra vegada.

 
Faig tota la carretera fins arribar a Arroyo Frio, per ací es nota mes la calor i pare a beure algo i a la tenda del costat compre una pegatina.

Ara toca pujar el Puerto de las Palomas, bonico.... molt bonico. Les vistes des del Mirador també.

Baixe a Cazorla, l'altra vegada em vaig ensenyar com entrar fins la plaça en dos minuts..... i ara a eixir.

Però abans em faig una canya i compre loteria a vorer si em puc comprar l'ebike jajajajaja

Com he dit abans, una eixida molt pràctica, amb vistes al Castell.


Ara vaig a fer una carretera que encara no habia fet, el Puerto de Tíscar. M'ha encantat!!!!

Baixe un poc i arribe a un lloc turístic, La Cueva del Agua. Però hi haurà que vindre després de que ploga.

Es molt gran.

L'altre dia vaig dinar a Cuenca capital, hui he estat a una altra Cuenca.

Baixe fins Pozo Alcón, veig a una dona que anaba a entrar a un cotxe i li pregunte on puc dinar i em diu: Donde voy yo está muy bien si quieres me sigues..... POS CLAR!!! Li vaig preguntar si era l'ama jajajaja Una canya i una tapa mentres demane.

Després una altra, que fa calor.

Un salmorejo fresquet.

Després un refresc i una tapa de careta.

Em vaig demanar també un postre amb gelat i tallat, 26€

Em torne a posar en marxa, son les 16 hores. Ara toca visitar un lloc que habia vist fotos però no habia estat, l'Embassament del Negratín. Foto des del Mirador del Negratín.

Passe per damunt de la presa.

I ara una altra visita programada en la ruta, la Platja de Freila.

A la vora no estaba molt fresca però si entrabes mes si que es notaba mes fresca.

Torne a eixir a la carretera i cap a Zújar i Baza on tenia l'hotel. No he fet molts quilómetres, ara aparque la moto al garatge.

El mapa de la ruta.... mes o menys perquè sempre ixen mes al pegar voltes.

Després d'una dutxa, descansar un poc i esperar que refresque un poc toca un poc de tardeo.

Antiga Alcazaba de Baza.... només queda aixó. Em va dir el de l'hotel que volen reconstruir-la. Valdrá una pasta!!!!

Després de caminar un poc i fer algo de fam toca sopar.

Pipirrana... o algo així. Es un plat fresc amb tomaca pimentó,ou, tonyina...

Després un revuelto de setas.


La veritat es que em vaig quedar un poc despagat amb el poble, si torne a vindre per ací igual es millor Guadix.

Arribe a l'hotel a les 23 hores, estic cansat per la matinada, el calor i tot el dia per ahí.... dormiré bé jajajajajaja

A l'endemà no tinc pensat matinar, de fet la foto dels quilómetres la vaig fer quan anaba a traure la moto del gatage.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada