13/8/23

Per Conca..... MiB

 Ahir vaig fer una ruta que ja he fet unes quantes vegades per terres conquenses.


A les 6 del matí em vaig posar en marxa amb 26 º, una temperatura molt càlida. Com tenia un poc de gasolina vaig cap a Carlet que em ve de pas i com allí està mes barata omplic allí. Continue fins arribar a l'A-3 i continua cap a Utiel on faig la paradeta cafetera.

Per allí comença a baixar la temperatura poc a poc, però no es preocupant fins que arribe a Valdemeca on ha baixat fins el 15 º. Aixó amb la jaqueta d'estiu sense el forro entrant l'aire ja es FRESCA. Però es que encara baixa als 14º, acompanyant-me molts quilómetres.

Finalment arribe a Tragacete totalment gelat😫😫😫, encara no son les 9 AM. Vaig a la gasolinera i està tancada, per a no perdre temps vaig a esmorzar. A este poble vaig esmorzar una vegada de luxe, però les restants voltes que he vingut sempre està el bar tancat. He anat provant els altres bars i ningún em convenç, en concret este últim ha sigut un atracament. Pa del dia abans amb llonganises, un refresc i un poleo.... 10€😡😡😡

Després d'esmozar vaig a omplir el dipósit, la xica també tenia poca gràcia per omplir i com estaba molt cara tampoc li vaig insistir. La temperatura ja es molt mes agradable. Continue cap a Masegosa on he vist un bar, la próxima vegada que vinga per ací intentaré esmorzar ací a vorer que tal. Sense parar cap a Lagunaseca, Sta. Maria del Val i Poyatos disfrutant de la carretera, però es que ara ve la millor part fins arribar a las Puertas del Infierno.👊👊👊👊


Pocs metres després arribe a un dels objectius de la ruta, la Platja de Cañamares..... resulta increible que fa hora i mitja estiguera gelat com un poll i ara vaig a banyar-me amb quasi 30 º.

Continue fins arribar a Conca per la Nacional, em desvie per anar cap al Ventano del Diablo

I la Ciutat Encantada.

Finalment arribe una altra vegada a Conca. Vaig a pujar al cim que hi ha enfront de Conca, vaig estar fa 10 anys amb Julio i he recordat per on es pujava. Com estic jo soles.... un FLC amb totes les de la llei.😅😅😅

Després de fer unes quantes fotos baixe i busque un lloc per a dinar..... pareix que he encertat!!!!

Primer una cervesa ben fresca amb una tapa.

Després el dinar. Revuelto de la casa.

La próxima vegada vinc ací a dinar. També he vist varies gasolineres i he parat a la que estaba mes barata la gasolina. Em torne a posar en marxa, ara si que fa calor de veritat, en concret 40º.... quasi el triple del que he patit este matí. Arribe al següent objectiu de bany de a ruta. Una xica m'ha fet la foto però pareix que estva fent-li la foto a la dona i no a mi.😂😂😂😂😂😂😂😂

Després del bany em torne a posar en marxa, vaig cap a Utiel on agarre l'autovia per a desviar-me cap a Carlet on està la gasolinera mes barata que conec i omplic el dipósit tot i que haguera arribat a casa sense tindre que reposatar.

El mapa de la ruta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada