1/9/19

Cava del Benicadell

Hui rutaka en bici. Volia fer una bona volta i l'he fet. Però abans d'això...

.... este mati sona el despertador... em faig un poc el remoló perquè anit em vaig gitar tard però al final em pose en marxa a les 8 del matí.... quan he eixit de casa el meu fill encara no havia arribat... els anys passen volant jajajajaja
Baixe per la via de servei cap a Montaverner i continue cap al Riu Missena. Comença la pujada cap a Otos... tenia dubte de si anar per Atzeneta.... mes llarg però menys dur.... o per ací.... mes curt però mes dur.... d'algo hi ha que morir.
Pareix que soc prou masoca jajajajaja. Una vegada a Otos continue pujant pel Camí de la Serra fins el dipòsit.

Continue pel Camí del Melero fins que arribe a l'inici de la Senda del Mirador. Es un tram que puja al Mirador de la Font Freda..... puges molt de desnivell en pocs quilòmetres. Es pot pujar tot menys una curva amb penyes i els últims 50-100 metres que si que hi ha que empentar la bici i finalment arribar a la Font Freda.

He anat menjant un poc durant les pujades. Ací pare un ratet per a descansar, menjar, beure i..... donar-me conter que està fent calor i que em faltarà aigua. Clave el cap baix de l'aigua i continue.

Han arreglat la pista que puja des d'Atzeneta fins la creu.... cap amunt també està arreglada. Això fa que siga una mica mes assequible.... una mica, eh???? tampoc.....
Vaig pujant poc a poc, estic tardant prou però tampoc vull apretar. El camí desapareix i es queda en una senda.... que va arrapant braços i cames.... per que no m'hauré posat les protes???? altres vegades que he pujat si que ho he fet. Arribe al tram mes xulo i que es inconfundible.

Un poc mes amunt està la cava, ja falta poc. Però es el tram mes dur perquè hi ha trossos que no puc pedalejar, les forces ja comencen a anar justetes.... tant com l'aigua. Una vegada dalt pare a l'ombra per a menjar, beure i posar-me les protes.

Comença el Rock'N'Roll, a les 11'55 comence a baixar. El tram mes tècnic de la baixada.

Una vegada faig el primer tram de la baixada i estic a la pista m'encamine cap al segon tram de la baixada.... fins la font.... espere que hi haja aigua.
Continue baixant, la calor ja es nota molt. Afortunadament a la font si que hi ha aigua. Bec... clave el cap baix de l'aigua... torne a beure i continue baixant el tercer tram de la baixada fins el Ràfol.
Com ara ja porte aigua i el GPS està pitant que li queda poca bateria no pare. Continue pel camí que va pel costat de la carretera fins que arribe al Camí Reial de Gandia. Creue el Riu Missena i continue cap a Montaverner. Per la via de servei cap amunt. Arribant al poble em quede sense aigua. Pense en parar a unes màquines de beguda que hi han al carrer, però quan arribe estan fora de servei.... en festes??? M'he quedat sense aquarius fresquet. Continue un poc mes i arribe a casa amb 57 km a les 13'15. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada