23/9/19

Motorland

Farà cosa d'un mes em va passar pel cap anar a Motorland per vorer un Gran Premi allí, abans de que el lleven i em quede sense haver anat com em va passar al Jarama. Així que vaig comprar l'entrada i després vaig fer la reserva de l'hotel, a Alcañiz estava ple i la vaig fer a Morella, a mitja horeta.
Divendres per la vesprada vaig eixir, faltava poc per les 16 i directe cap a Morella sense fer ruta. Portava dos setmanes veient les previsions i eren d'aigua, així que no em quedava altre remei.... si quan arribe a Morella plou em quede, si no plou vaig fins Alcañiz.
Quan passava per un cartell de "Morella 30 km" cauen unes gotes.... però res 100 metres. Només he vist motos parades a un parell de gasolineres i en marxa per Sant Mateu. Arribe a Morella, pose gasolina i vaig a l'hotel.... ho deixe tot menys l'impermeable i la càmera de fotos.

Continue cap a Alcañiz i cada vegada el cel està mes clar, fins i tot enlluerna el sol. No tinc ni idea on està el "ambientillo moter" però tampoc es difícil de trobar.... només hi ha que anar on estiguen els carrers tallats. Pegue una passejada... hi ha gent, tampoc molta i gens d'ambient moter.

Així que com he matinat per anar a treballar, me'n vaig a sopar a Morella i després a dormir.

Deixe la moto davant l'hotel, en hi ha unes quantes a tots els hotels i vaig a buscar lloc per sopar. Es veu prou de gent amb roba de moto. Està prou ple però finalment trobe lloc.... pareix que vaig encertar. Cecina i formatges

Croquetes morellanes

Secreto al vi

Després de sopar vaig a l'hotel, on vaig caure rollat ràpidament. Per la matinada va tronar i es sentia ploure.
A l'endemà no va amaneixer massa mal. Tot i que a les prediccions era un dia de pluja constant i inclús cap a les 11 forta.

Ja que tenia l'esmorzar inclós aprofite en lloc de parar a meitat camí i després em pose en marxa. Just quan entre a la província de Terol comença a ploure.... cada vegada un poc mes. Així que pare a posar-me l'impermeable. Als pocs quilòmetres para i quan arribe al circuit està aclarint-se.

L'aparcament per a les motos es una castanya.... es de grava i hi han unes tendes de merchandasing i la gent creuant-se, la cosa bona es que està prop de la grada.
La grada tampoc es millor... piso de terra i aseos portàtils... pareix que estiga a pelús.

He arribat fàcilment i puc vorer el entrenaments lliures, tampoc es mal lloc, final de recta de meta.

Canet fa la pole a Moto3. De pluja res de res.

Fins i tot es posa ras i cau una torrera de por. Marquez pole a MotGP

Marquez pole a Moto2

Després dels entrenaments vaig a Alcañiz. Ja passa de les 16 així que al primer lloc que trobe m'asente. Es la mateix avinguda on estan les tendes i les discomobils, sentat a l'ombra al mig del carrer. Callos i entrepà de pernil.

Ací un tallat del temps es aixina... Una tassa amb el cafè i a un got la llet i el gel.
 Després de dinar vaig a buscar un supermercat.... tenia pensat comprar alguna cosa per a dinar demà, però també tinc que comprar cremes solars que estic mes roig que una gamba.
Com es prompte pegue una passejada turística i visite uns passadissos... son baixets.

Estic a la Plaça d'Espanya. Ací hi ha prou de gent, hi ha una mostra gastronòmica.

Tratge típic "terolés"

Per ací motos.... res de res. Vaig cap a l'avinguda on estan les discomòbils i si que veig a dos fent el burro.... 



Però llevat d'això tampoc hi ha res mes, no es ni molt menys com a Xest. Així que decidisc tornar a Morella, pegar-me una dutxa i anar a sopar. De camí pare a Mont-Roig a posar gasolina. Deixe la moto davant l'hotel, em dutxe i vaig a peu a buscar lloc per a sopar. Està mes ple encara que ahir. Recorde un bon lloc on vam dinar l'ultima vegada que vam vindre en les bicis i vaig cap allí. Em trobe amb el bo de Pablo i m'acompanya un tros de camí que anava a casa. Però també està ple, dos bars mes plens i al quart te taula. Com he dinat tard no tinc gana, dos platets de tapes i au... a dormir.
Per la nit va tornar a ploure un poc, però menys que la nit anterior. Amaneix un poc millor, esmorze, pague i en marxa. Arribant a Alcañiz cada vegada millor. Ací separen als cotxes de les motos i s'entra molt ràpidament.
Veig els warm up i després comencen les carreres. Enguany han canviat els horaris per a no coincidir amb la F1. Moto3 a les 11'20 (11'00), després MotoGP a les 13'00 (14'00) i finalment Moto2 a les 14'30 (12'20)

Guanya la carrera Canet molt fàcilment

Abans de la carrera de MotoGP passen uns Caces.... d'axavo el ruidako que fan..... i la velocitat.... 1.915 km/h van dir per megafonia.

Comença la carrera de MotoGP

El favorit era Marquez.... i tan favorit... menut avantatge que els traïa

Va guanyar sobradíssim el seu 200 Gran Premi

La mejor afición del mundo comença a eixir... tot i quedar encara una carrera.

Es moment per a dinar tranquil·lament mentre encara falta prou de temps per a l'altra carrera.

Comença la carrera de Moto2, a les poques voltes d'eixir cau Augusto Fernàndez (segon classificat al Mundial) per tant Marquez (primer classificat) només te que acabar en una còmoda tercera posició. A Jorge Navarro li han faltat dos voltes per agarrar a Binder que ha sigut el guanyador.

A les 15'30 em pose en marxa. Com hi ha molta gent que ha eixit una carrera abans es mes fàcil eixir. Per una "carretera" anem les motos i per una altra els cotxes. Una vegada agarre la carretera de Morella es quan comence a trobar cotxes.... i alguna moto. Va un capullo en una mobleuve fent la mà.... m'adelanta en les rectes llargues i després frena, per sort he pogut clavar un cotxe i anar tranquil. Passe Morella.
Al vindre hi havia un "cotxe amagat" que vaig vorer.... aniré tranquil per si de cas.... en efecte!!! hi havia un "cotxe amagat". A Benlloc pare a descansar un poc i posar gasolina. Després ja ve l'autovia i no pare fins arribar a casa a les...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada