6/4/19

Font Amarga - Manuel

Hui bona volta amb la bici per continuar acumulant quilòmetres i donar per acabada la preparació física per a Pasqua.
A les 7'55 em pose en marxa, fa un poc de frescor però el que mes em preocupa es el vent que fa. Puge per la Gaveta cap al Port i després cap abaix, m'he creuat amb dos carretereros pujant-lo.... no recorde si es la primera vegada que en veig pujar per allí.... Continue pel Camí la Palla cap a Novetlè i pel Camí la Bola cap a Xàtiva.
Ara cap a la Llosa de Ranes i pel Camí dels Banys cap a la Font Amarga.

Just abans d'arribar a la font, m'he trobat amb un cartell genial que m'ha encantat.... bona filosofia.

La zona de la font es molt bonica, i després de les pluges encara mes.


Tot i que això també ha fet que em trobara molt de fang per la zona humida del Limonnium. Continue pel Camí dels Carboners que va per la vora del Riu Albaida.

Arribe a Castelló de la Ribera i creue el riu per anar just per l'altre costat. Passe Senyera i arribe a Manuel a les 10'10. Bona hora per esmorzar. Només entrar jo comencen a entrar bicis per a deixar-les al pati. No sabia que es podia fer. Entrepà d'entreverat amb botifarra fet a les brases..... BRUTAL!!!!

Mes un tallat per 6'50€. Bé.... no està mal.... Cap a les 10'45 em pose en marxa. L'antiga via del tren ara l'han fet carril bici...

Però sols fins l'eixda del poble.... es podrà continuar fins arribar a Xàtiva???? Hi haurà que provar-ho jajajajaja Continue pel camí habitual, el Camí del Cid que també es Camí de Santiago. Continue per camins cap a El Genovés, Alboi i per la Xopà agarre la senda que va per la vora del riu fins arribar al Molí de Guarner. Enfront la Penya Blanca, amb molt de "penjats"

Continue per la Senda de la Cova Negra fins arribar a Bellús. Per ací es per on es nota mes el vent. Agarre el Camí de l'Algepser fins empalmar amb el Camí de la Garrofera. Carlos.... jo no dic res però.... En ocasiones veo Platillaos jajajajaja

Arribe a casa abans de les 12'30 amb 57 km.... No està gens malament perquè donava aigua a partir de les 12. La dona ha arribat quan eixia de la dutxa i em diu que està plovent.... medidet!!!!! jajajajaja
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada