25/11/17

Beneixida

Anit vaig treballar i este matí quan m'he alçat he decidit anar a pegar una volta llarga..... però amb calma. He pensat en anar a "Vilanova de Castelló de la Ribera" però en lloc d'anar per on sempre... pegant un poc mes de volta.
Vaig cap a La Gaveta i arribant al port veig a un fill de puta tirant una borsa de basura. El tio es tan burro que no ha tingut ni força per a tirar-la pel barranquet i que no es veiera i s'ha quedat dalt d'un turonet. Quan passe pel costat li dic que ja vindrà algú per arreplegar-la i em diu... Que vols que me l'emporte??? HOME PUES SI!!!!! 
Mai hi ha un policia quan fa falta, baixe el Port i pel Camí la Palla cap a Novetlè però abans d'arribar em desvie cap a Vallés i La Granja de la Costera. Continue pel Camí de la Llosa cap a la Llosa de Ranes i després d'un tros de carretera pel Camí de la Fillola cap amunt. Hi ha un tram que tinc que empentar la bici..... aprofitant que el Pisuerga passa per Valladolid.... al tornar que passe prop em desviaré i la baixaré.
Continue pel Camí de Santa Anna i passe per les antenes de la Llosa. Ara ve una forta baixada.... però per aggggggsfalt. Vaig a parar a la carretera de l'antic port de Carcer.... mes conegut per la Ruta Rosa.... ni te se ocurrisca acatxar-te a arreplegar un bitllet de 500 €.
Ja son les 13'15, no tinc ganes d'allargar-ho mes així que en lloc d'anar cap a Castelló de la Ribera em desvie cap a Beneixida per "esmorzar". Creue l'autovia i....

No veig cap bar, li pregunte a un home i em diu que vaja a la plaça que hi han dos.... es cert.... perquè tenen taules al carrer perquè no hi ha cap cartell. No ha estat gens malament 5 €.

Li pregunte al del bar com anar fins l'Ermita del Roser perquè a partir d'ahí ja se el camí i m'explica que tinc que anar cap a la rodona on està Seur i arribe sense problemes.

Reprenc la marxa.... i torne a la Rodona de Seur!!!! CAGUENLOSTIAAAAAAAAAAAAA!!!! Ja m'he liat. Doncs mira.... blanc i en botella... Orxata!!!! Continue per la carretera que son un parell de quilòmetres cap a la gasolinera de la Toscana i a partir d'ahí si que no tinc perduda perquè es pel costat del riu.... Efectiviwonder.

Puge fins la Font Amarga.

Per ací sempre he baixat, ara toca pujar.... i es una bona pujada. Quan estic arribant al Camí de Santa Anna em desvie per a baixar per on he pujat abans. Te bona pinta però son pocs metres.

Torne pel mateix lloc que he vingut, el Camí de la Fillola cap a la Llosa de Ranes i pel Camí de la Llosa cap a la Granja de la Costera i Vallés. Ací em desvie per no tornar pel mateix lloc i vaig cap a Aiacor i Canals. Puge pel Camí de la Costera de Sant Antoni cap al Port. Amb 65 km a les cames i després d'haver treballat per la nit... "el port s'ha fet molt costera amunt". M'ha recordat els primers dies que agarrava la bici després de l'accident i no podia pujar-lo i tenia que empentar la bici. Al final he arribat dalt però m'ha costat molt i com encara està allí la borsa de fem del fill de puta d'este matí....


.... l'agarre i un quilòmetre després em queda amb la consciència molt tranquil·la

Finalment arribe al poble a les 16'30 i 69 km a les cames.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada