11/6/17

Poblets del Riu

Hui he eixit amb la bici o.....

Este matí m'he alçat amb sensació d'agulletes a les cames però bé. Vaig a fer una ruta suau sense massa costeres i prompte a casa per a vorer les carreres de motos. Son les 7'40 quan comence a pedalejar, fa una frescoreta molt bona. Vaig pel Camí de l'Olleria cap al Polígon de Guadassequies.

Pel Camí de la Sèquia dels Pobles del Riu cap a Guadassequies, amb les comportes de l'Embassament de Bellús al fons.

Passe per Sempere, Benissuera i vorejant l'Embassament arribe a Alfarrasí. Continue pel Camí de la Gasolinera i per la via de servei cap amunt fins arribar al Camí de l'Horta Nova i cap abaix. Creu el Barranc de Sant Joan amb una mica d'aigua i cap amunt de nou fins arribar a l'Ermita de Sant Joan i per la via de servei, fins que m'he trobat amb l'home que he posat al principi.

He estat una mica xarrant amb ell, estava esperant fins que hi haguera un poc d'aire per a despegar, m'ha dit que amb la gasolina que portava ( 1/3 del diposit mes o menys) esperava estar unes tres quatre hores volant.




La veritat es que en pocs segons s'ha enlairat.

Reprenc la marxa per la via de servei fins el Camí de la Colada de la Foia de Candel per arribar al poble amb 31 km mes a la saca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada