10/6/17

5ª Cursa Solidària Bufali

Hui he fet una altra carrera a peu. L'última que vaig fer va ser la d'Ontinyent que em va eixir molt bé..... però com ja estic escarmentat de l'any passat, vaig a agarrar-ho amb mes calma. He anat a Bufali, la recaptació es integrament a benefici d'AECC per la lluita contra el càncer.

He eixit l'últim de tots, no hi havia molta gent. Comence al meu ritme però de seguida comence a avançar a gent, es fa un primer pas pel poble amb algo mes d'un quilòmetre però com no hi havia cap indicador no se excantament. Creuem el riu i agarrem el Camí Reial de Gandia. Tornem a creuar el Riu Albaida i passem per davant del Circuit d'Albaida. Allí estàvem pel primer avituallament sobre el km 4. Comence a incrementar un poc el ritme i el km 5 el faig a 4'52. El km 6 a 4'34 i el km 7 a 4'15. Ja estem arribant al poble però hi ha una última pujada prou forta per arribar a la part de dalt del poble.... només queden 500 metres per arribar a meta costera avall.... A FULL!!!!!! Ixos 500 metres els he fet en 1'21 que sería a 2'42 el quilòmetre!!!!!
Arribe a meta molt bé..... si haguera tingut un quilòmetre mes agarre a la grupeta del poble. Al final he fet 41'06 que resulta a un ritme de 4'50.... NOSTAMAL!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada