1/5/17

St Jaume

Ahir els va dir el meu pare a les xiquetes que es quedaren per anar a esmorzar a Sant Jaume, no es van quedar perquè tenien que estudiar per a un examen, però jo si que em vaig quedar en ganes.
Així que hui pel matí agarre trastos i cap a Bocairent. Comence a pedalejar a les 8'10, fa prou de frescor. He fet bé de posar-me manega llarga. Vaig cap al Polígon i pel Camí de Banyeres cap a Sant Antoni i la Font del Rotglar. Continue pujant i li pegue la volta al Morro del Porc.

Continue pel Camí de la Serra Mariola cap a Santa Barbera per la Senda dels Cavalls.

Baixe per la Trialera de l'Arrel, tot i que te algun escaló no es tècnica, el que si que es, es empinada de collons. He tingut que parar per a descansar els braços varies vegades.

Una vegada baix em desvie per la Senda del Carrascal per anar a l'Ermita de Sant Jaume, però abans pare. Quin lloc mes meravellós.

Continue pujant, ja estic molt prop i arribe de seguida. Hi havia una barra però com no sabia si tenien entrepans i he vist esta paradeta de xiquets per arreplegar diners per al viatge de fi de curs, he decidit esmorzar ací. Dos trossos de coca amb tomaca i pimentons, un altre d'ametla i una altre de xocolate.

Personalment soc mes de salat però estaven totes molt bones. La veritat es que fa mooooooolts anys que no venia a esmorzar este dia, crec que uns 30 aproximadament. M'ha sorprès vorer tantes paradetes i gent. L'any que ve vinc amb les xiquete.

Continue cap amunt, per la senda cap a la Font del Teular. Poc de pedalejar i molt d'empentar. La gent em mirava raro jajajajaja. Bocairent al fons.

Toca empentar un poc mes la bici fins els Teulars. A partir d'eixe moment ja puc tornar a pedalejar fins arribar per segona vegada a la Font de Santa Barbera. Agarre aigua i continue.

esta vegada per a fer uns metres mes i no tornar a passar pel mateix lloc, vaig cap al Mas de Mingolet i a baixar la Trialera de La Mola. Esta vegada no he parat fins arribar baix, a l'encreuament de la via del Xixarra.

Continue per la via fins arribar a la Casella del Club Ciclista Bocairent que es o tenia el cotxe. Bona ruta encara que mes curta del que tenia pensat fer en un primer moment. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada