27/5/17

Mes rallyman

Este matí m'ha tocat currar, per la vesprada després de la siestuki he pogut eixir en la bici. Passava un poc de les 17'00 hores, com pensava que faria mes calor he anat cap al Camí Reial de Gandia per no fer una ruta dura però m'he trobat amb un airet molt agradable que feia la temperatura molt suportable. Així que.... canya al mono que es de goma!!!!!
Baixe cap a l'Ecoparc i per la via de servei cap a Montaverner on agarre el Camí Reial de Gandia. Arribe a la Pobla del Duc just quan porte una hora en marxa. Hi ha un carrer tallat perquè estan fent proves esportives de xiquets i pegue un poc de volta per tornar a agarrar el Camí Reial de Gandia. Creue el Riu de Pinet, l'aigua pareix estancada, al poc arribe al Riu Vernisa.... L'última vegada que vaig vindre ací, va ser després de les fortes pluges i entre el fang i la corrent de l'aigua no em vaig atreviar a passar. Hui si que he pasat.... i m'he banyat els peus, hi havia bon toll. Puge cap a la fàbrica i en lloc d'anar cap a Llocnou, agarre la via de servei i vaig a la gasolinera que hi ha a l'altre costat de l'autovia. Compre una botella d'Aquarius i una altra d'aigua i berene un poc.
Continue pel mateix lloc que he vingut per la via de servei i a tornar a creuar el Riu Vernissa i tornar a banyar-me els peus.
Torne a agarrar el Camí Reial de Gandia i torne a creuar el Riu de Pinet. Arribe a l'encreuament de 4 Camins i hi ha control de la Guardia Civil però a mi no em paren. estava pujant fort i han tingut mirament. A la Pobla del Duc ja no està el carrer tallat i puc passar sense problema. Continue cap al Refugi Antiaeri de Misena a molt bon ritme, Montaverner i cap amunt pel carril bici fins arribar a casa un poc abans de les 20'30 amb 57 km.
Menuda volta canyera de rallyman, menys mal que he parat a berenar perquè sense parar ni a fer cap foto la meua mala reputació es voria molt afectada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada