26/2/17

La Nucía

Hui li ha tocat el torn a la moto. Quan m'alce hi ha un poc de boira.... bé.... molta boira. Eixim una mica tard. Les 9'30 no m'agrada gens perquè limita molt la ruta. De totes maneres anem a La Nucía. Baixem cap a Montaverner on hi ha mes boira però quan comencem a pujar cap a Atzeneta de colp desapareix.
Es reagrupem dalt del Port d'Albaida i anem cap a Benilloba, Confrides i Benifato. Ací la carretera està tallada però han habilitat un camí asfaltat que va per la serra per continuar cap a la carretera CV-70 després de la rodona entre Benimantell i Guadalest. Continuem fins arribar a La Nucía. Ja es tard perquè son quasi les 11'00.

Com som habituals al bar ja tenim lloc per a deixar els cascos.

L'entrepà de vaca, tomaca, pimentó i ceba no està gens malament.

Després del bon esmorzar i de la xarradeta eixim, ja son les 12'15, prou tard. Decidim tornar per la Carrasqueta, el que va davant s'enganya de carretera i anem en direcció contraria. Peguem la volta i anem direcció el Campello. Un poc abans d'arribar una patrulla de la GC parada a la carretera, un quilòmetre mes avant un cotxe sospitosament aparcat. Estes coses fetes a traïció.....
Continuem cap a Xixona i pugem el port, quan arribem baix parem per a reagrupar. Jo tinc que anar a dinar a ca els meus pares i ja passa de les 13'30 hores així que jo no pare i continue per l'autovia fins arribar a casa un poc passades les 14'00.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada