8/2/17

Cova Negra

Hui després de deixar a les xiquetes a escola he anat a pegar una volta en la bici, que ja fa uns dies que volia eixir i per una cosa o altra sempre em quedava amb les ganes.
La intenció era fer una Quintana. Puge per La Gaveta i baixe el Port, per ací fa un aire de tres parells de collons. Continue pel Camí la Palla cap a Novetlè, i després pel Camí la Bola fins Xàtiva i ...... OSTI!!!!!!!!! Si volia fer la Quintana!!!!!
Bé.... ja que estic ací... no tinc ganes de tornar cap arrere, continue pel Camí de Sant Antoni cap a la Cova Negra. Per ací no fa gens d'aire i amb un solet molt bo fa un dia de lo mes agradable.

Una vegada arribe al Molí de Guarner.... MENUT ARBROT QUE HI HA A TERRA!!!!

Em trobe a dos persones que em diuen que en hi han mes, fins i tot m'han explicat la seua teoria de perquè un arbres tan grans han caigut...... Resulta que va entrar una corrent molt forta d'aire pel riu i al anar encaixonada entre les parets de la muntanya va agarrar mes força i al fer la revolta el riu va agarrar eixos arbres de ple i els va tombar...... el que no se es perquè no va continuar la corrent de l'aire pel riu. Si este es gran....

Este encara mes....

I este encara mes que els altres....

Per ací te que passar la marxa de Xàtiva i dubte molt que eixe dia estiguen els arbres llevats.

Continue per la senda fins arribar a Bellús, ja no he vist cap arbre mes a terra tot i que per ací torna a bufar prou fort el vent. Puge pel Camí de l'Algepser i pel Camí de la Garrofera cap a casa per arribar un poc abans de les 12'00 i amb 34 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada