12/2/17

Fira de l'Embotit de Requena

Hui com venia sent habitual, he anat a la Fira de l'Embotit de Requena amb la moto. Marcava aigua així que quan m'he alçat directe a la finestra a vorer l'oratge. Boira però amb el piso sec. Perfecte!!!!
Directe a la gasolinera per omplir el diposit. A les 8'40 em pose en marxa. Quan baixe el port hi ha un poc mes de boira, per Moixent i la Font de la Figuera era on mes boira hi havia però una vegada he pujat el Port d'Almansa gens.
Per Almansa em desvie cap a Aiora, Jarafuel, Jalance i Cofrents, per ací no plou però hi ha algun tram de la carretera banyada. Em desvie fins La Portera per esmorzar. 10'00 en punt. Esmorzar moter, ha pujat de preu. Abans valia 7'50 i ara 8 € però continue sense poder menjar-ho tot.

Continue fins Requena i vaig directe al Recinte Firal per a comprar l'embotit.

De la Carniceria Mari Luz 2 de Xoriç al cava, llonganisses amb bolets, botifarres amb ou i sobrassada amb taronja. Un Bollo Mediano i de la Carniceria Encarna salxitxó amb nous, llonganisses amb faves i alls tendres i llonganisses amb formatge blau.
Com el cel amenaça pluja me'n torne de seguida. Quan estic eixint del poble comencen a caure unes gotes. Després del radar de tram em desvie cap a Montroi, Carlet i l'Alcudia on pare a reposar i novament autovia fins arribar a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada