6/1/17

Reis La Canyada

Hui he anat cap a Bocairent per anar a vorer els Reis de la Canyada, però no hi havia ningú del club. Bé.... Anem allà que ací ja estem.
Puge pel polígon cap al Camí de Banyeres i passe per l'Ermita de Sant Antoni de Dalt. Creue a l'altre costat de la carretera i continue cap amunt pel Camí de Beneixama. Arribant a Banyeres hi ha un poc de boira.

Una vegada a Beneixama, per evitar un tros de carretera puge pel Camí del Forseguer i baixe pel Barranc de Caparrós per agarrar el Camí de Cabdet que ja em porta fins la Canyada. Per ací hi ha un poc mes de boira i fa mes frescor. Vaig al bar que anem tots els anys però no em deixen que pose la bici a la porta del bar com tots els anys..... no problemo.... me'n vaig a un altre bar a esmorzar. Recordeu.... si aneu en bici a La Canyada no pareu a esmorzar al bar que hi ha al costat de l'Ajuntament, aneu a un altre. L'entrepà de vaca amb formatge no estava gens malament.

Una vegada recuperades les forces perquè he pujat "rapidet" vaig a vorer l'espectacle, pareix que enguany estan de celebració.

Els Reis Mags.

 Quan acaba eixa actuació, tota la comitiva i espectadors es desplacen a un altre lloc. Salude a Pablo i Juan que estan gravant l'acte. M'espere a que se'n vagen tots.

Continue però com hi ha tanta boira i fa frescor decidisc tornar ja. Eixe moment l'aprofite per xarrar amb els dos companys que he saludat abans. Estan agarrant posicions per a la pròxima actuació, després continue i pare a un altre escenari.

Només eixir del poble veig un altre ciclista i anem junts pel Camí de Sant Bartolomé. Este pega un poc mes de volta fins arribar al Camp de Mirra. L'altre xic venia de Villena i volia arribar fins ací però com li he dit que a Beneixama havia vist un cartell de Villena 14 decidix continuar un poc mes per allargar la volta. Continuem junts pel Camí del Camp fins arribar a Beneixama. Allí ens acomiadem i jo continue pel Camí dels Molins fins El Salse.
Allí agarre la via verda que em porta fins banyeres. Continue per la via fins arribar a l'Ermita de Sant Antoni i pel mateix camí que he vingut cap abaix fins arribar a l'Estació de Bocairent i a ca els meus pares.
Llevat del tram que he fet amb el xic de Villena, la resta tant de pujada com de baixada he intentat anar a bon ritme. No ha estat gens malament la volta de quasi 55 km rapidets, encara que si haguera anat amb els de Bocairent ho haguérem fet mes rapits.
El perfil de la ruta. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada