11/1/17

Començant a córrer per enésima vegada

Ja fa temps que porte anant a un físic que està tractant-me el problema a la cama i el peu. Em va donar una pauta per començar a córrer. Primer anat augmentant el temps progresivament. Després mantenint distància anar augmentant el ritme. I ara alternant distància i ritme.
Ahir volia eixir a córrer però quan em vaig alçar estava plovent i no vaig eixir, hui he anat a donar sang..... i no m'han deixat donar per tindre les pulsacions baixetes. Primer 44, m'ha tornat a mesurar les pulsacions i 40..... i m'ha dit que no podia donar. Això es senyal de que comence a agarrar un mínim de forma física, encara que també em sap mal no poder donar.
Per tant, he anat a casa, m'he canviat, i he eixit a córrer un poc. Hui distancia curta a ritme moderat. He anat caminant fins arribar dalt de Viart i en eixe moment he començat a córrer per la via de servei que va paral·lela a la carretera. Baixe cap a l'Ecoparc i puge cap a casa. Al final he fet 5'3 km en un temps de 29'22. Això es a un ritme de 5'32. Feia prous dies que no havia eixit i no he volgut apretar mes.
Segons com evolucione la cosa d'ací a l'estiu, vorer si puc continuar corrent al mateix ritme que abans de l'accident, reduir ritme i/o repeticions o deixar totalment de córrer. Per mi que no siga.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada