15/11/15

Una rulaeta

Hui he eixit a pegar una volteta amb la bici. Des del dia del Conill Espatarrat amb el CC Bocairent que no havia eixit, 15 dies son molts dies.
 Baixe el Port de l'Olleria i em desvie per la senda que va paral·lela a l'autovia. Empalme amb el Barranc dels Cinc Germans, com m'he creuat amb uns bikers que anaven per la senda, per no parar..... jo per dins del barranc braaaaaaaaaaap braaaaaaaaaaaaaaap que diria Pep jajajajajaja
Arribe a Novetlè i pel Camí La Bola cap a Xàtiva i decidisc pujar pels escalons de darrere de l'Ermita de Sant Josep.

Boniques vistes de Xàtiva

REDEU!!!!!! Hui que les estrenava i ja les he embrutat.

Continue pel Camí de Sant Antoni i puge fins el Pou de Fèlix. Pegue un mos i cap abaix.

He baixat espaiet, tot el que he pogut. A que si????
Una vegada a la Senda de la Cova Negra si que he tingut que anar espaiet. Estava ple de gent. Hi han que son educats, altres tenen sort de que jo no soc Rossi.
Bonica la tardor, encara que hui frescoreta no massa.

Estos son els cotxes dels domingueros que es pensen que son els amos de tot, no entren mes cap a endins perquè no poden perquè sinó...

Comence a notar els dies sense pedalejar, menys mal que vaig soles perquè si haguera anat amb algú hauria mort. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada