11/7/15

Bocairent - Platja Dénia

Hui hem fet un S-U-P-E-R-R-U-T-Ó. 
Es tracta de la ja clàssica, eixida en bici organitzada pel Club Ciclista Bocairent per arribar fins la platja de Dénia. L'any passat el meu fill va anar amb el meu germà Dani des de Muro fins Oliva Nova, va fer 50 km. Jo vaig anar amb la furgona de suport i amb les muletes per culpa de l'accident. Li vaig dir al meu fill: L'any que ve la fem junts.
"Només" érem 78 persones, incloent a varies xiques i com no, a Arnau que amb 12 anys era el mes xicotet de tots.

Després de deixar les motxilles a la furgona de suport eixim, passa un poc de les 7'30.

Anem per la via verda cap a Alfafara, Agres i Muro. Arnau i jo anàvem els últims, volia que anara tranquil i no es cansara només eixir. Curiosa estàtua en una caseta arribant a Gaianes.

Després de passar Beniarrés i arribant a Lorxa.

No se a quina hora hem arribat a Vilallonga, on teníem l'esmorzar. Però serien sobre les 10'30, Arnau amb 50 km a les cames ja estava un poc cansat però amb ganes de continuar.

Continuem per Potries, Rafelcofer, Oliva i finalment a Oliva Nova on teníem un refrigeri.

Mira que beures el bibe del xiquet..... jajajajajaja

Hi havia beguda fresca per a tots els gustos.


Després de passar per varies urbanitzacions tornem a agarrar una altra via verda que ens porta just enfront del carrer on està el restaurant on teníem el dinar. Abans he pogut provar una fat-bike.

Mal caxarro, jo porte davant una roda de 2'30 i em pareix gran i esta es de 4'70.

Després es peguem un merescut bany a la platja i després una dutxa al pati del restaurant. De seguida comencen a arribar els plats.



Per Arnau un bon entrepà.

I per a nosaltres tres tipus de paelles diferents.


Teníem ocupat mes de la meitat del local.

Un super-campió. Li he dit varies vegades que pujara a la furgona i ell que no i que no.... "Vull arribar a la platja" em deia totes les vegades.

Després del dinar ja tocava carregar bicis, motxilles i persones a la furgona i a l'autobús que ens ha portat fins el poble. Ací el vídeo de la ruta.
El perfil de la ruta.

2 comentaris:

  1. Osti tu, el temps que feia que em pegaba una volta per ací i quina alegría m'ha donat vore que ja vas montant, fent rutes......i disfrutant-les amb el teu fill !!! Has de dir-li a l'Arnau que tinga compasiò de tú que en cuatre dies et deixa arrere, qué máquina, cent i pico kilómetres en una setmana....no sé a quí li habrá eixit....ja,ja,ja....un fort abraç, Rafa, no saps lo que m'alegre.

    ResponElimina