25/4/15

Camí del Cid. Defensa del sur. València-Xàtiva

Hui he fet una ruta que tenia marcada al calendari, inclús molt de temps abans de l'accident. Així que abans de que em lie fent rutes normals vaig a fer esta.
 Es tracta del Camino del Cid, es el tram que em faltava fer entre València i Xàtiva. En concret son les etapes 53, 54 i 55.
M'he alçat matí per anar fins Xàtiva amb el cotxe i allí agarrar el tren fins València, on he arribat un poc abans de les 9'00. Vaig a la Plaça de la Reina on hi ha una Oficina de Turisme, que em segelle el salconduit i comence. He tingut temps de fer-me fotos abans de que obriren.

Amb una mica de retard perquè han obert tard, comence la ruta. Ja duc mes de mitja hora de retard.... mal comencem. Vaig seguint el track, però em porta per direccions prohibides, menys mal que si que passe per davant de l'estatua del Cid.

Passe per davant de la Creu Coberta, però hi ha massa tràfic per anar parant així que continue. Creue el riu i arribe a La Torre i als pocs metres Sedaví. Als 12 km faig el primer tram de terra. Em sorprèn vorer al gps que estic a 0 metres. No ho havia vist mai.

Crec que m'agrada mes estar per damunt dels 1.000 metres jejejejejeje. Vaig per una pista paral·lela al Barranc de Xiva i als pocs metres arribe al Port de Catarroja.... hi ha que vorer el vídeo.

Estic pel Parc Natural de l'Albufera, llàstima que esta no es la millor època de l'any per vorer els arrossars.

Arribe a Silla, segon segell del dia i bon lloc per a esmorzar, encara que pel retard a l'eixida es millor que no pare a un bar i tire de barretes.

Torne un poc arrere per agarrar novament el Camí Vell de Russafa fins arribar a El Romaní i de seguida Almussafes on tinc el tercer segell del dia.

Quasi sense donar-me conter ja estic en Benifaió, el gps continua portant-me per direccions prohibides i tinc que anar buscant carrers que no ho siguen. Continue pel Camí de Algemesí, si no duguera barretes tampoc m'haguera mort de fam.

Arribe a Algemesí on pegue mes voltes que un tonto buscant l'Oficina de Turisme. Sols he vist una senyal indicant-ho i no la trobava. Damunt la gent tampoc sabia molt be on estava. Hauré perdut una altra mitja hora per a aconseguir el quart segell.

A l'eixida del poble pare a una gasolinera per a fer-me un refresc. Creue el Riu Magre per una passarel·la molt xula per agarrar el Camí de Massassell. Al poc torne a creuar un altre riu, el Xúquer i arribe a Alzira. Quint segell.

Agarre el Camí de Matema i arribe a Carcaixent, creu el Barranc de Barxeta i agarre el Camí Fondo de Cogullada on passe l'autovia per dalt d'una passarel·la. Continue pel Camí del Racó de Paquets per arribar a La Pobla Llarga. Ja son les 14'00 hores, l'hora que havia pensat en arribar a Xàtiva. Així que li cride a la dona per a que dine i jo torne a parar a una gasolinera on compre una botella d'aigua fresca i descanse un poc.
Arribe a Manuel, estic molt cansat ja. Per la Via Augusta, que ja coneixia del dia que vaig anar amb Pep i Alberto a Massalavés, continue per a pegar-li la volta a la Muntanyeta del Puig i arribar a Xàtiva a les 15'30.
Havia pensat que faria uns 80 km en 5 hores, al final han sigut 82 km en 6'5 hores. Si no haguera sigut pels retards en València i Algemesí hauria complit prou be l'horari tot i el cansament. També he arribat amb un poc de mal al muscle i a les plantes dels peus, tot i que la ruta ha sigut quasi tota per asfalt.
Vídeo d'ahir. https://youtu.be/fRCUF65LjRE
El perfil de la ruta


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada