3/4/15

Atzeneta

Hui he eixit a pegar una volta en la bici. Com ahir vaig anar a donar sang hui no volia fer una ruta llarga. Pedro em va dir que anaven a Atzeneta.... pos vale.
Baixe pel carril bici cap a Montaverner i pel Camí Reial de Gandia cap amunt. Creue el Riu Albaida i cap a l'Estació d'Albaida passant pel Circuit. Continue pujant pel Camí d'Atzeneta fins arribar al poble. Com encara era prompte pense que em donaria temps a pujar un tros de camí per la pista i baixar per la Senda de la Nevera però de seguida veig al grup i pegue la volta.
L'entrepà de la casa..... Pernil, vedella, formatge i tomaca.... nostamal!!!

Foto del grup.

Reprenem la marxa després d'una bona sobretaula, segur que hem estat mes d'un hora. Pugem per La Sèquia cap amunt i pel costat del camp de futbol fins pegar la volta a la cantera i baixar per la senda de la Font de Sant Lluis on m'he acomiadat de la gent, ells anaven cap amunt altra vegada i jo novament cap a Atzeneta i tornar pel mateix lloc.
Al circuit d'Albaida he parat a fer unes fotos de la gent que hi havia rodant.

Pobre xiquet.... li ha caigut la moto i no podia alçar-la.

Torne a creuar el Riu Albaida, este matí el tram mes empinat el tenia de baixada, però ara ha sigut de pujada.... he patit molt però he aconseguit arribar dalt sense posar el peu a terra, encara que si es un poc mes llarga no arribe. Torne a baixar pel Camí Reial de Gandia fins Montaverner i per la via de servei fins arribar al poble.