6/4/15

Bocairent

Hui nova ruta amb la bici. Continue fent rutes amb mes desnivell que abans, el cos s'acostuma prompte a lo còmode i ara entre la lesió i les poques costeres que havia fet em costa molt pujar.
Ahir vaig quedar amb Pedro per esmorzar amb ells a Agres i m'ha costat molt arribar.
Quan he eixit els carrers estaven banyats i el cel molt amenaçador, així que l'impermeable a la motxilla i cap allí. Abans d'eixir he mirat la previsió de l'oratge i no marcava aigua tot i la negror. Afortunadament a mesura que m'arrimava a les serres anava aclarint-se.
Baixe cap a Montaverner i pel Camí Reial de Gandia cap Albaida i Atzeneta, açò ja ho vaig fer el divendres i sabia que no tendria cap problema, el que venia després si que era una incògnita.
Em dirigisc pel Barranc del Naixement cap a la Font del Patge, comença la pujada. A la Font pare a pegar un glop ja que no he agarrat aigua, el grifo està trencat però es pot beure. En una pedra solta d'una forta rampa he perdut l'equilibri i pose peu a terra i al alçar la bici i el peu he tornat a perdrer l'equilibri i he caigut de cul a terra. Açò em demostra que encara no estic per a que em donen d'alta.
Una vegada al Pla dels Carros comença la baixada per la Foieta dels Carros.

Ja estic prop d'Agres on arribe en uns minuts, l'altre dia vaig arribar jo abans i hui quan he arribat ja feia uns minuts que havien arribat els altres però encara no havien començat a esmorzar. L'entrepà de la casa no es que estiga gens malament..... es que està bonisim.

Els altres continuen la ruta però jo en lloc de tornar cap a casa vaig a Bocairent que està mes prop perquè estic mort. Torne a baixar per on havia vingut i em trobe un xicotet espectacle eqüestre.


Continue cap a la via.

I torne a pujar un tros de la Foieta dels Carros on m'he trobat açò.... a falta de saber el preu te bona pinta per esmorzar perquè supose que es podrà.

Torne a baixar a la via verda i em dirigisc cap a l'Ermita de la Llum per a fer el tros de senda i tornar per la via fins Bocairent on he arribat mort. M'ha costat molt, menys mal que hui no feia calor. Tinc encara molt que millorar, a part del peu..... en equilibri per a que no em torne a passar el de hui.
El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada