17/3/14

Pla de Corrals al revés

Hui he fet la ruta amb la bici que voldria haver fet ahir, però també he eixit una mica mes tard..... coses de no posar-se el despertador. També estava d'estrena, la roda de darrere una High Roller i ademés m'he posat el tubelés.
Entre pitos i flautes he vingut a eixir a les 8'20.... creia que no em donaria temps però com he arribat a El Genovés a bona hora he continuat.
Baixe el port i una vegada a Novetlè pel Camí La Bola Cap a Xàtiva, només he vist una falla i com era xicoteta ni he parat. Una vegada al camí de Sant Antoni i per a no pegar tanta volta he fet un tros de carretera. He anat rapit tot el temps però eixe tram en concret l'he fet mes rapit. A roda d'un altre ciclista, m'ha costat però no m'he despenjat.

Una vegada a El Genovés, pel Camí de Barxeta cap a Pla de Corrals. A bon ritme tot el temps. Arribe a Pla de Corrals i passa un poc de les 10'00. Pare per a menjar una barreta.

Sense encantar-me mes continue. Ara ve la part mes dura perquè la costera cap amunt es mes pronunciada però continue a bon ritme. Passe per l'Alberg de La Bastida i pel Pla dels Engolidors a bon ritme fins arribar a Quatretonda son les 11'00.
Vaig be de temps i de ritme però decidisc retallar un poc, vaig a Benigànim pel camí en conter de pegar la volta per la ganaderia. Al poc de passar Benigànim es complixen les tres hores de ruta i quasi 50 km.... nostamal.
Continue cap a la Casa d'Escrivà i per les comportes a Bellús i pel Mas del Salido cap al poble arribant a casa a les 12'15 i 60 km. Els últims ja m'han costat però em done per satisfet.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada