19/1/14

Abocaetes l'Orxa

Hui una bona ruta per l'Orxa. Havíem quedat a les 8'00 a Beniarrés. Tots menys Carlos jjjjjjjjjjjjj que ha fet tard i hem eixit sense ell.
De seguida comença la pujada, fem un tros per la carretera i es desviem pel Camí del Rebolcador per a fer la primera baixada del dia. Eixim a la Via Verda del Serpis, on estava Carlos esperant-nos.
Baixem per a creuar el Riu Serpis per un pont. Tenim que pegar mitja volta perquè hi ha una porta i no podem passar.
Anem bordejant el riu buscant un lloc per creuar. Alfonso en troba un, però es fondo i els altres no tenim ganes de banyar-nos els peus tan matí i el fem creuar de nou.

Continuem per la vora del riu fins que el podem passar per damunt d'uns blocs de pedra. Carlos rebenta la primera roda. Continuem fins arribar a l'Orxa i anar a un bon bar on ens han tret un dels millors entrepans que he menjat. Tortilla, bacon, formatge, ceba i tomaqueta..... de mueeeeelte.

L'esmorzar ha estat molt bé..... cacaus, tramusos, adobat,l'entrepà, cerveses, vi, café i xupitos.... 6€. I ademés amb la bici tancada a la cotxera del bar. Després de l'àpat comencem a pedalejar de nou, i com no pot ser d'altra manera.... cap amunt. Es un camí asfaltat..... em sona haver passat amb Edu per ací amb la moto. Hi ha una bona vista de la Via Verda.

Deixem l'asfalt però continuem pujant, amb el Benicadell al fons.

Acostumat a veure-ho per l'altre costat, per aquest pareix mes imponent.

Protes i cap abaix. Cap a la Font dels Oblits.

Encara que hem tingut que parar per a que Carlos reparara la segona rebentada de roda. Ens hem trobat amb senderistes i no hem tingut cap problema, no se perquè hi ha gent que s'obstina en que te que haver-los. També ens hem trobat amb un ramat de cabres.

Hi havia una amb un parell d'hores.

Espectacular la baixada. Hi ha de tot, sobretot.... pedres.... mooooooooltes pedres. Una baixada molt xula amb alguns trams molt tècnics i altres absolutament impossibles on hi ha que portejar la bici, tant cap amunt, com cap abaix. Una ruta Made in Pedro no defrauda mai.
Arribem novament a l'Orxa, entre unes coses i altres s'ha fet tard i en lloc de tornar per on estava previst tornem per la Via Verda. Arribem a Beniarrés ja passades les 14'00 hores i ja no hi ha temps mes que per a tornar a casa volant.