12/5/13

Abocaetes l'Olleria

Hui un super-rutó a l'Olleria amb la bona companyia de la "Penya les Abocaetes", amb alguna senda desconeguda, de fora vindran.... i les sendes t'ensenyaràn.


Haviem quedat a les 7'15 per pujar al Port on haviem quedat amb els altres però he arribat una mica tard i després d'esperar cinc minuts i no arribar ningú comence a pujar, als dos minuts em crida Jesus i pare a esperar-lo a ell i a Seba per arribar on estaven els altres.
Després d'unes rapides presentacions dels que no coneixíem comencem a pujar cap a la Creu, menys mal que nosaltres habiem escalfat un poc perquè la pujada està molt empinada. Hui estic d'estrena de la roda de darrere, una Kenda Nevegal.... a vorer que tal es. Una vegada dalt es proteccionem i cap abaix ballant un poc de rock'n'roll.
Una vegada baix, tornem a pujar però esta vegada anem cap al Platillao per a baixar ballant rock'n'roll una altra vegada. Els tres locals.

Continuem just per dins del Barranc del Salido, hi ha trams que hi ha aigua però es ciclable i estem divertint-nos molt quan arribem a Bellús. Anem cap a les comportes per a baixar per la senda i anar cap a la via del tren, i per la senda que va paral·lela cap a l'Assut de Bellús.Estic gravant i ens quedem Tonete de Xàtiva i jo a soles, comença a baixar ell i cau un bac, vaig a ajudar-lo a alçar-se i veiem que te sang per la cama, s'ha fet un bon forat, mentre estic embenant-li la cama crida per telèfon a un cosí seu per a que el duga a l'hospital, venen els altres i anem fins el camí.
Nosaltres ens en anem al bar on teníem la taula reservada i on hi havia una bona sorpresa. Com esta en havien tres mes diferents.... i a quina mes bona..... menut festí.


Mentre estàvem devorant els entrepans ens crida Tonete, la cosa ha quedat en sis punts de sutura. L'esmorzar s'ha saldat amb 6€, tenint en conter el que hem menjat i begut, per a mi es barat.
Continuem cap a El Salido i novament per dins del barranc cap a la Font dels Caçadors i La Gaveta per a dirigir-nos cap al Port on estaven els cotxes.
Arribem a les 13'15 amb només 30 km, però jo estic totalment fundit, ha sigut una ruta espectacular, ens ho hem passat tots molt bé, llàstima de la caiguda de Tonete. Esperem que es recupere prompte. La roda pareix que s'ha portat molt be, a les pujades no he notat que anara lastrat i a les baixades m'he divertit molt. Ací està el vídeo.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada