26/2/12

Tr Gasolineres DH Novetlè i Cova Negra

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici, com havia d'estar prompte a casa he anat per vorer la gent de l'Olleria quina ruta anava a fer, i m'han sorprès perquè era una ruta prou endurera, clar tampoc estaven tots sinó eixa ruta no la fan.

Primer hem pujat pel Barranc de l'Alegre cap a la creueta per a baixar la trialera de les gasolineres. Hui que anava sense les protes perquè pensava fer una ruta rallyera vaig i pille.... la llei de Murphy es implacable. Es veu que els frens encara no estan ben acoplats i a una revolta me'n he anat recte i per a no despenyar-me m'he tirat a terra ja que no podia parar. Afortunadament no m'he fet res i la bici tampoc i he pogut continuar.

Una vegada baix m'han ensenyat una sendeta que no coneixia i que va per dins d'un barranc i que dona al pont que creua l'autovia. A continuació a pujar cap a la Penya de San Diego per a baixar el DH de Novetlè. El recordava molt mes complicat però hui no m'ha donat eixa impressió tot i que he baixat amb molta precaució per a no tornar a pillar.

Una vegada a Xàtiva ens hem separat, ells han anat a esmorzar i jo he continuat per la Senda de la Cova Negra.

Les Arcades d'Alboi que du l'aigua a Xàtiva al fons.

La trialera de la Muerte al fons.

I de Bellús per la Casa de les Vaques i El Salido cap a casa i a dur al xiquet a missa, que ganes tinc de que prenga la comunió ja.

El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada