12/2/12

Romaguera sense pateo

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici, no tenia molt de temps perquè tenia que dur al xiquet al catecisme. Desgraciadament tenia la roda punxada i encara he eixit mes tard.

He mirat al cotxe quina temperatura marcava, només feia -2ºC... pensava que feria mes fred. Mentre em posava els guants han passat uns de l'Olleria però com només m'han dit bon dia.... Com els de Massamagrell, cadascú a la d'ell.

M'he dirigit cap a Romaguera per a fer la trialera que no te pateo, m'he trobat alguns xarcos congelats, però este que no es trencava el gel al deixar la bici damunt denota que la nit ha sigut freda.

En ningun moment he tingut fred, es nota que anava ben preparat i que els parxes calefactables van de PM. Mentre pujava cap amunt m'he trobat açò....

.... serà el mateix caçador o es que tots son igual de porcs?????

He patit prou per a pujar la rampa del 28%.... mama caca com s'agarra la 2'35.

Bonica vista del Pantà de Bellús mentre esmorzava.

I ja preparat per a la diversió...

La trialera es divertida, però també te uns quants passos complicats.


Una volta baix he anat a enllaçar amb la trialera que baixa des de la creu i a continuació mes baixada. He vist un parell de sendes per a investigar.... hui no era el dia de encantar-me massa, ja aniré un altre dia a "verihuar-ho" jejejejeje. Una vegada he arribat al pantà, m'he llevat les protes i fent una contra-rellotge cap a casa he arribat a temps de dur al xiquet.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada