27/3/11

Cap de setmana en blanc.

Cap de setmana en blanc.

Aquest cap de setmana entre les oposicions que vaig estar preparant, que encara no tinc la bici arreglada, les molèsties al peu i que el xiquet jugava a futbet dissabte i diumenge no he pogut fer res.

Estic sense eixir amb la bici des del dia que vaig anar a Muro fa vint dies i sense córrer des de la Mitja de Xàtiva ja fa un mes.... així que estic que em pedalege damunt.

Necessite eixir i que em pegue l'aire i el sol... el dia que tinga la bici arreglada eixiré tots els dies.... tinc un fum de quilòmetres que recuperar i ademés amb un equipatge nou que tinc ganes d'estrenar.

2 comentaris:

  1. yee,se t'estan acumulant els km,el diumenge que be ten vens a Sumacarcer y te vas llevant el mono.un salut

    ResponElimina
  2. No.... el diumenge son les carreres de motos en Jerez.;)

    ResponElimina