6/6/10

Segona prova. La Quintana

Dissabte segona prova de la bici amb investiganda d'una senda.

Esta volta ja amb mes temps vaig anar a fer el clàssic entre els clàssics a l'Olleria.... La Quintana.
Així que per La Gaveta al Port i cap a baix en direcció a Volvens, on vaig investigar l'anterior senda que he comentat, fa una pujadeta i una baixadeta, es molt curta i com fa un bucle i eixes al mateix lloc tampoc es gran cosa. Després em vaig dirigir cap a la zona de la Font Quintana per a disfrutar de les seues baixades, ja feia temps que no anava per ací i ha canviat prou el paisatge, han arrancat molts tarongers i sobretot, l'erosió produïda per les pluges fa estes coses.... abans pujàvem per ací pedalejant i ara hi ha un "socabró".

Després una paradeta a la Font per a beure un poc d'aigua fresca, que havia eixit tard i amb la calor que feia la que duia ja estava calenta.

Després pel Merendero Pedro...

cap a la senda de la Cova negra....

i d'ahí pel Salido cap a casa. He notat que els frens ja estan al seu lloc i ha augmentat molt l'eficàcia en la frenà, també he notat que trobe a faltar el canvi de dual-control, ja que moltes voltes m'enganye i tire a canviar des de la maneta del fre o bé vull pujar i baixe de plat, amés de que no veig quina relació de canvi duc i tinc que mirar cap a baix per a vore-ho... bé.... imagine que ens uns quants dies ja m'acostumaré.

El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada