17/1/10

Nova ixideta.

Hui he tornat a eixir, he anat a amb la gent de L'Olleria, però cuan he vist que estaven tots els pro i la ruta que anaven a fer ja he vist que no era una bona idea.... i en efecte. Entre que el dimecres vaig anar a donar sang, que vaig eixir ahir i el ritme que duien estos... no podia. Cuan anàvem per Montaverner ens hem enjuntat amb uns d'allí i anàvem tots junts, cuan hem arribat a Atzeneta he decidit no anar amb ells per a no morir en l'intent. Aixina que cuan he arribat a la Font del Patge he pegat la volta i me'n he tornat

creuant per baix de l'autovia m'he alegrat la vista.


Després he anat a investigar una sendeta nova que va pel costat del riu.... està molt xula i ademés he descobert una font.

Al final he fet 46 km que sumats als d'ahir i a la donació de sang han fet que arribara a casa desfonat. El perfil de la ruta.


5 comentaris:

  1. Bon any xiquet!.Com va tot?. Jo per la meua part, soc tot enveja!.Enveja sana aixó si.Estic desitjant de estar bé i fer una ruteta. D'investigar llocs nous, i de beure unes birretes.Un abraç ben fort!

    ResponElimina
  2. Cuant de temps!!!! Feliç Any Nou!!!!!!

    Ja saps que això de fer una eixideta amb bici i després unes birretes es un pla que m'agrada jajajajajaja

    ResponElimina
  3. A tu, a mi, i a molta més gent amb bon gust ;).Mira per on. Demà he quedat en el woko i mes gen tpero només per a les birretes. Almenys el braç i la boca encara me funcionen correctament!

    ResponElimina
  4. Acabe d'entrar i m'agrada molt el blog aquest que tens fet, nosaltres també n'hem creat un i ja he vis que has passat per ahí. La meua intenció és penjar els traks ara quan sàpiga utilitzar millor el blog. Gràcies per visitar-lo i salut!!

    ResponElimina
  5. Dona-li records a Nando de part meua i a vore cuan tornem a coincidir.

    Si Josue, he rebut un mail del Xato i per aixó he entrat.

    ResponElimina