28/12/09

Volteta per La Mariola.

Ahir vaig ixir a pegar una volteta per Bocairent ja que estava allí passant els Nadals. La idea era anar a baixar la trialera de La Mola, ja que l'altra volta que vaig estar allí no la vaig baixar tota, però després de les pluges ja m'imaginava que estaria banyada per la cual cosa ja savia que esta volta tampoc la baixaria tota. Encara quedava "neu".... per dir-li d'alguna manera.

Vaig pujar el port i per la Senda dels Cavalls cap a Sta. Barbara, que diferència, l'altre dia plena de neu i hui fang. Pel pla de Sta. Barbara també estaba blanquet..... del fred que feia.

En cuan vaig arribar i em vaig posar les proteccions vaig començar a baixar, pel mig de la trialera baixava un riuet.


No vaig pensar que poguera estar plena de rames trencades per la nevada, aixina que vaig estar netejant-la per a poder passar, va haver tres llocs on el que estava en terra no era una rama, era tot el tronc.

Aixina es quedava la senda després d'haver-la netejat.

A Bocairent van fer una carrereta de MTB rotllo San Silvestre..... però els premis eren dos polits!!!!!!!!


El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada