29/3/09

Trialeres d´Enguera

La ruta de hui te una cosa que m'agrada molt..... les trialeres.... i una que no m'agrada gens.... camins asfaltats inclòs un tram per carretera. També te l'inconvenient de que hi ha que pujar el port siguen una ruta llargueta i es fa pesadet. L'inici es molt senzill, des de L'Olleria fins al polígon D'Alcúdia es tot per camins asfaltats, ací ja agarrem el camí que ens du fins a Montesa


Ací agarrem la pista forestal fins dalt de la serra

A partir d'ací ve la part bona de la ruta.... primer anem planejant per la serra fins a que agarrem "el cortafuegos", es un tram molt complicat fins que arribem a un post i es desviem cap a l'esquerra per la senda, te algun tramet de pujada però es molt divertida, fins al final de la senda.

Ixim al camí i pujem un trocet per a agarrar l´altra trialera

Esta, a pesar de que també te algun tramet complicat, també és molt divertida encara que és mes curta. Al final de la trialera he trobat una cosa que no m'ha agradat.

Que l'Ajuntament D'Énguera te mes potestat que La Generalitat????? Es creuem Enguera i cuan estem a la eixida del poble es desviem a l'esquerra per a anar per un camí asfaltat, així evitem un tram de carretera que cuan eixim a la cooperativa vinícola ja tenim que fer i després altra volta camins i sendes. Després he trobat una altra cosa que m'ha agradat menys encara que l'altra. Crec que no es una serp.
Després es queixem de que no ens dixen pasar per sendes i tenim que fer manifestacions.... tan dificil es fer açó????
Jo ho vaig fer i no era meua..... el/els que la va/n dixar ahí no podria/en haver fet el mateix????
Jo la vaig posar a la butxaca de darrere i no pesava tant, de fet vaig creuar tot Canals sense recordar-me´n que la duia per a tirar-la
I després de 50 km... a pujar el port pel carril bici.
El perfil de la ruta.

2 comentaris:

  1. Hola! No ser fer lo del privat aquest que has fet Rafa!.Ja se que no saps qui soc, pero si que hem coneixes.Soc josep LLuis de Guardamar, Xotxe pels amics i Wolfheart als forums de btt.Porte una temporada desconectat de tot per la faena pero ja he tornat.Estic content de tornar a vore que la bona gent continua igual.Estem en contacte ;)

    ResponElimina
  2. Homeeeeeeeeeeeeeeee.... que vas d´incognit????
    El missatge que he dixat al teu blog tens que acceptar-lo.... a vore si hem dus per la ruteta que et vaig dir.
    Benvingut;)

    ResponElimina