23/3/09

Ermita Santa Anna d´Onil

Este diumenge tocava anar a Onil a fer una ruteta per allí. El dia que vam anar a provar les Trek, hem vaig quedar meravellat de la ruteta que ens van fer uns xics d'allí i li vaig demanar el telèfon a un d'ells per anar un dia per allí en ells i que m'ensenyaren la zona. Aixina que a les 6'30 va tocar el despertador, vaig carregar tots els trastos al cotxe i vaig anar cap allí. A les 8'00 vam eixir, el principi ja va ser impressionant, per una sendeta que en alguns llocs no tenia mes de mig metre d'ampla vam anar pujant fins arribar als 1100 metres, on vam agarrar la primera baixada.



La ruta era continuament pujant i baixant, i les vistes espectaculars




També una zona molt bonica per anar a menjar-se la mona es la casa de Tábena


Com no.... agrair-los a Pedro i Angel que siguen tan bon anfitrions

El castell de Castalla al fons


Una ruta excel·lent.... molt divertida i digna per als amants del BTT.... casi que diria que imprescindible.

Perfil de la ruta.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada