19/2/12

Campus BTT Sot de Chera

Ahir vaig anar a Sot de Chera al Campus de Ciclisme de la Transerrania, una cosa nova per a mi i que no havia fet mai. La majoria de la gent va a passar el cap de setmana a un alberg i es fan activitats el dissabte i el diumenge, però jo sols vaig anar el dissabte.

Em vaig alçar a les 6'10 del matí, ja ho tenia tot preparat i només era carregar la bici al cotxe i cap allí, arribant em vaig enganyar de camí i vaig preguntar a una patrulla de la benemèrita que estava fent un control, es veu que el picoleto feia btt perquè abans va dir: A ver que máquina llevas?? i va anar a vore-la, només vaig tindre que desfer un parell de quilòmetres i vaig arribar al destí a les 8'30, l'hora que tenia prevista l'arribada.

La ruta que anàvem a fer estava marcada i amb guies i aniriem esperant-nos, era de 66 km i +2.500 d'acumulat i van fer dos grups per a eixa i un altre grup per a fer una mes curta. A les 9'00 van eixir els "pros" i cinc minutets després nosaltres....

Només eixir ja vaig pensar que això pareixia una marxa de lo escopetà que va eixir la gent i el que em costava seguir-la i per a eixir del poble.... costeroooooooooooooooooon... pujada que vaig anar tot el temps darrere, es quedava a esperar-me un home que li diuen Toni i de ves en quan el guia, això va durar 13 km, fins el primer avituallament. Plàtans, dàtils, Aquarius...

A partir d'eixe moment va canviar tot un poc, ja no anava tota l'estona l'ultim i el recorregut anava alternant pujades llargues, algunes d'espentar la bici amb baixades curtes. Ací vam parar a fer un descanset amb l'unica xica del grup mentre li reparaven la pateta de canvi a un xic que l'havia trencada.

Poc després arriba el guia i continuem fins el segon avituallament, on arriben els altres poc després.

A continuació va vindre una bona baixada fins Chera, on vam estar esperant a uns altres per a reagrupar-nos.

Vam continuar pujant i després una lleu baixada per a arribar al tercer avituallament a la Font El Saltillo.

I després mes pujada com no, esta ja vaig tornar a anar l'ultim destacat, començava a tindre símptomes de rampes i ho vaig agarrar amb calma i quan ja no podia mes..... trialereta super xula, només tenia un parell de passos mes complicats, la resta fàcil.

De fet Jaime anava esperant-me i vaig poder anar darrere d'ell.... quin espectacle vorer com baixa, anàvem com diria Borja a una velocidad estúpida jajajajaja. Vaig tindre un problema ja que es va enganxar una rama al canvi, no el va trencar però si doblar i va ser quan em vaig separar de Jaime, cosa que vaig aprofitar per a fer les fotos. Vam eixir just al poble i pel costat del riu cap a l'alberg... açò en estiu deu ser una passada.

El perfil de la ruta.

Una volta a l'alberg, vam anar a dutxar-se, i després d'una cervesa a dinar.
A les 17'00 hores vam tindre unes classes teòric-pràctiques per a baixar millor i amb mes seguretat. Posició a la bici... com pujar un escaló... com baixar-lo.... com botar-lo... i després a una trialera que dona al mateix alberg a fer unes baixades.
Ací Toni el meu super-company de ruta.

Un dia excel·lent amb bona gent i molt bona organització, encara que al final me'n vaig anar sense borsa de regal. La ruta va ser un pèl llarga per a mi, sort que ens la van retallar una mica però l'experiència va ser molt bona i el lloc es fantàstic.