29/5/11

VII Marxa d'orientació Bocairent

Hui es feia a Bocairent la setena edició de la marxa d'orientació, l'any passat no vaig poder estar, així que enguany no he faltat.

A les 8'00 del matí he arribat a la seu del Club Ciclista Bocairent, estaven preparant els cafes, les pastes... i el timonet calentet... que oloreta mes bona. Sobre les 8'30 ja ha començat a haver bon ambientillo.

Han començat a donar-se les eixides, jo he eixit a la posició 11. El gps anava donant-me les distancies clavades, així que no parava a posar el comptakm a zero. Primer m'ha agarrat a mi un que venia pel darrere i després hem agarrat nosaltres a un grupet que anàven per davant.

A un creuament, he tingut un dubte perquè no em donava la distància, però entre el que he fet de mes i que he tornat arrere ha tornat a coincidir-me. Ahí he tornat a agarrar al grupet d'abans i he tornat a deixar-los. Per la Font del Rotglar he agarrat al xic que m'havia recuperat temps. Per la pujada, al mateix temps que el deixava arrere, he avançat a dos mes. Per la senda del Morro del Porc m'ha avançat un altre xic, que al fi ha sigut el guanyador i jo he avançat a un altre.

Després com es habitual a esta prova, he conegut una senda nova que baixa a la rambleta del Vinalopó, on he agarrat a dos mes, hem anat junts fins al Port de Mariola. Allí.... novament.... he aprés una altra sendeta per a baixar la trialera dels Terrers o del Teular de Ferre. Després esmorzant he preguntat pel nom, i m'han dit que no es diu de ninguna d'eixes maneres, que eixe camí sempre s'ha conegut com Camí de les haques. Així que a partir d'ara gastaré eixe nom.

Pujant cap a Les Alqueries els dos que havia deixat m'han tornat a agarrar, he patit un poc a eixa pujada i ja hem anat els tres junts fins la meta, on he arribat el quart.

L'esmorzar que estaven preparant ha sigut de categoria mundial.

Ací estava Maillo amb el seu fill als controls de cronometratge.


Finalment he sigut el 12 amb un temps d'1'56 mentre que el guanyador ha fet 1'33.... quasi res!!!!!

El perfil de la ruta.

Al final, com sempre, un plaer rodar amb la bici per Bocairent i la Mariola. Una prova molt mes que consolidada al ser la setena edició i participar mes de 40 persones, tot i que la fan localment sense publicitat i el millor de tot es que sempre aprens alguna senda nova i després tens un bon esmorzar amb molt bon d'ambient i moltes burles i risses entre uns i altres. L'any que ve... repetiré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada