1/5/10

Alt del Benicadell

Hui he fet una ruta d'altures, he anat al Pic del Benicadell.... dalt de tot. Al final la ruta a eixit mes llarga del que pensava, però ha merescut molt la pena.

El dia amaneixia prou enteranyinat... no farà calor.


Al primer no, però una volta per Atzeneta la cosa ja ha començat a canviar,m'he quedat sorprés de vore com esta dona rentava a ma a la sequia d'Atzeneta.... segur que a casa te rentadora... aleshores perquè va fins allí carregada, llava a ma i torna carregada novament????


Després pujadeta per la pista cap a la creu de la Font Freda i d'allí cap a la Cava de Don Miguel.


A partir d'ací el camí s'ha complicat prou i encara que hi havien trossos que es podia pedalejar, també en hi havien d'altres que espentava la bici.



Xotxe... esta foto es "only for you" per a que veges quin barranc jajajajaja


Després de l'arribada a la Cava del Benicadell, merescudisim esmorzar.



I ara venia lo bo de veritat.... una pujada durísima amb uns forts desnivells i penyes en que he tingut que carregar mes d'una vegada la bici al muscle.
Però al final ha merescut la pena arribar fins al punt geodèsic.



Amb una vista de les que lleva l'hipo.



Després ha vingut una baixada de vertigen, mare meuaaaaaaaaaaaaaaaa, quan he arribat a la Font de la Casa dels Guardes estava totalment desfet, i encara em quedava la trialeraaaaaaaaaa.



Quan he arribat al Rafol ja duia quasi 50 km i encara em quedava tornar a casa.... sentia uns trons.... encara em banyaré... així que he apretat el ritme... però no m'he escapat, abans d'arribar al cementeri de l'Olleria s'ha posat a ploure.... però també m'ha vingut be, ja que han sigut uns cinc minuts i m'he refrescat un poc jejejeje.

Ací l'enllaç a Picasa per a vore totes les fotos.

El perfil de la ruta.


2 comentaris:

  1. Gràcies nen! si que es per mi.I la veritat es que en estar be vull fer la ruta.La senda pot tenir barranc però la senda es prou ampla.

    ResponElimina
  2. No es tan ampla com et penses jajajajajaja

    ResponElimina