6/11/22

Gran Premi Xest

Cap de setmana de motos, el Gran Premi de la CV a Xest. Faig un resum dels tres dies en un post.

DIVENDRES

 Dijous per la nit vaig treballar, em vaig gitar un poc abans de les 7 i tenia el despertador posat a les 9. Però com soc tan pringao... a les 8'30 ja estaba despert😡, i a mi no m'agrada estar pegant voltes al llit així que al lio.
Una dutxa ràpida i a la gasolinera a omplir el dipósit. A les 9'30 em pose en marxa, directe a Simat de la Valldigna a esmorzar.
 

Si l'any passat l'entrepà a concurs era el Quart de Poblet enguany es El de la Terra. Este en concret es de creilles, ceba, formatge, botifarra i figatells.😋

Per al meu gust li sobren les creilles perquè no m'agraden dins de l'entrepà. Esmorzar per 7'50€, el mateix que em va costar l'altre dia a la Granja de la Costera, però ni punt de comparació👻.

Em torne a posar en marxa un poc abans de les 11. Vaig cap a Alzira i agarre l'autovia fins arribar a València. Vaig a un concesionari de motos per a arreplegar una pegatina del Club MT Valencia.

Després d'arreplegar la pegatina directe al circuit. Arribe a la grada i no veig a ningú del poble. Edu em diu que està a la Grada Groga i com enguany no hi ha gent controlant l'accés a la grada vaig allí i veiem els entrenaments junts.


Una vegada s'acaben els entrenaments me'n vaig a la Fira de les 2 Rodes per a vorer les novetats en motos i bicis. Només arribar aprofite per a dinar. L'any passat vaig vorer un restaurant amb menú, enguany no ho he vist i he menjat qualsevol cosa.... prou roín i cara per cert😒. Menys mal que l'aparcament per a la moto es debades.

Després vaig a una tenda d'equipament per a motos. Fa dos anys em vaig comprar el pantalons de Goretex en les rebaixes de gener i no els vaig poder disfrutar durant les vacances de nadal, l'any passat la jaqueta de Goretex al Black Friday per a gastar-ho durant les vacances de Nadal i enguany.... les botes de Goretex. Equipatge renovat poc a poc aprofitant els descomptes per a gastar-ho a les vacances nadalenques.

Després vaig a Xest, ja es tard quan arribe però encara puc pegar una volta vorer com fan barbaritats. Enguany hi ha molta gent per a ser un divendres. A un grup de guasap que estic es comentaba la gran quantitat de multes que van posar el dijous per la nit. A mi ni em van parar a l'entrar ni a l'eixir a les 19'30. Vaig cap a Montroi i aprofite la gasolinera "super-barata" que hi ha a Carlet i ja vaig repostat per a l'endemà.

DISSABTE

Hui tampoc he arribat a esperar-me a que sonara el despertador. Divendres estaba mort i vaig caure sobat en l'acte. Abans de les 8 ja estaba despert i a les 8'30 em pose en marxa. Tinc la reserva per a esmorzar a les 9'30 i arribaré sobrat de temps. Per la Serra Grossa cap a Xàtiva, Alzira, Riola i Sueca. Ja vaig vindre ací una vegada..... el tio del bar se'n recordaba de mi...... Em diu: Tu ací ja vas vindre una vegada, el vas sentar en eixa taula, vas demanar el caldero de carn de cavall i vas vindre sense reserva😳😳😳😳.... EM VAIG QUEDAR FLIPAT!!!!!!!!!!!!!!!!!😆😆😆😆😆😆😆 Quina memoria mes bona, tot un PROFESIONAL. Esta vegada vaig demanar el Caldero de Rabo de Bou.

Al lio.........

Em van sobrar unes poques creilles, mentre estic allí ve un grup d'amics.... uns 12, caldero de caxopo😱😱😱........... SENSE COMENTARIS!!!!!!!!!!!!!

Em torne a posar en marxa i per anar cap a Sollana vaig pels arrossars, deu d'estar bonic quan estiga verd. Continue cap a Benifaió, Alfarp, Montroi Godelleta i al circuit. Vaig pegar una passejada per les tendes.... no tinc que comprar res però vaig mirant. La veritat es que la roba de KTM està molt xula, també veig unes bolses sobre-dipósit i motxilles, una en concret es endurera i ESTÁ MOLT XULA!!! Vaig a la grada i veig els entrenaments, està fent molta calor. Pole en Moto3 per a Guevara que ja es Campió del Mon, en MotoGP per a Jorge Martí i Marquez segon i en Moto2 per a Alonso, Acosta i Augusto que està jugant-se el Mundial..... vorem bones carreres.

Després vaig al poble, volia anar al bar que vaig sempre per a dinar però com ja es tard..... menys mal que he esmorzat bé😅😅😅😅😅.... pare a dinar en un que he vist paella..... i..... ESTABA BONA!!!!! En he menjat en bars mes cars i no estaba ni la meitat de bona😆😆

Després a vorer lis típiques burrades que fan ací.


 

Igual que ahir a les 19'30 me'n vaig, hui no estic tan cansat però tampoc tinc ganes. Torne a fer el mateix que el dia anterior..... per Montroi i pare a la gasolinera de Carlet i ja tinc el dipósit per al diumenge.


DIUMENGE

M'alce un poc abans de les 8, cafenet al poble i directe al circuit. Hui toca anar per l'autovia, just abans de deixar l'A-7 comença a haber cua..... ja es normal. Per l'A-3 per l'arcén fins arribar al circuit just a les 9 del matí..... DE LUXE!!!!

Vaig a pegar una passejada per les tendes..... vaig pensant en la motxilla endurera que vaig vorer ahir..... JA NO ESTÁ!!!!!😓😓 Es que era un caramelet.

Aprofite la pantalla gegant que hi ha per a vorer el Warm-up sentat a la sombreta i esmorzar. Una vegada s'acaba ja vaig a la grada, hui també fa calor, pot ser que inclús mes.

Comença la carrera de Moto3.... carreró de Guevara que guanya despedint-se de la categoria i subcampionat per a Sergio Garcia.

La carrera de Moto2 era el plat fort, ja que Bagnaia ho te fet per a ser Campió del Mon.... a no ser que faça un Rossi a lo bèstia. Comença la carrera de Moto2, en principi els espanyols no eixen malament però Ogura ha eixit molt bé i està complicant-li la cosa a Augusto..... fins que ha caigut i li ha deixat el campionat en safata de plata. Augusto ja es Campió del Mon encara que no acabe la carrera. Aixó li ha valgut per a llevar-se la presió de damunt i començar a remuntar fins acabar segon, darrere d'Acosta.

Després li ha tocat el torn a MotoGP. Els que estaven davant han eixit bé però els dos que estaven jugant-se el Mundial han fet una de cal i una d'arena. Bagnaia molt bé per a marcar a Quartararo de prop i el francés molt mal. Però el que ha donat la sorpresa ha sigut Rins que s'ha posat primer i ja no ha deixat eixa posició fins creuar la línea de meta primer i despedir-se de Suzuki per tot lo alt.

El que m'ha decebut ha sigut Quartararo..... hui hauria d'haber eixit a trencar-se els cuernos per quedar primer i ha eixit molt conformista..... conscient de la dificultat de guanyar el mundial.... però huaria d'haber peleat per guanyar la carrera..... i després si toca la loteria bé i si no pues has guanyat una altra carrera..... i mes amb tant de francés que hi habia a les grades.

Imatge de la celbració del titol de Bagnaia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada