27/2/22

Ruta 99 per Castelló2

 Hui ha sigut el dia que he completat tota la Ruta 99, tot i que he tingut dubtes perquè estaba el piso un poc banyat, però al final l'he completat.


He eixit un poc abans de les 7 del matí. Com encara tinc quasi mig dipósit, em pose en marxa i quan pare reposte i em faig un café. Autovia i manta que està lluny. Per Torrent pare per a repostar i el tallat, un poc prompte creia que faria mes quilòmetres.

Quan passe la Pobla de Tornessa deixe l'autovia i vaig cap a la Vall d'Alba, Sant Pau i Ares del Maestrat, em desvie per anar cap a Castellfort, abans passe per l'Ermita de la Mare de Deu de la Font, es un lloc molt xulo (tire d'arxiu). Vist des de dalt, pareix que entres a un castell.

 

 Continues pujant el Port de Sant Pere fins arribar a Castellfort, baixes i tornes a pujar per arribar a Cinctorres, Forcall i un poc mes avant Villores on pare a esmorza i primer segell. Tortilla de 2 ous, baix un tros de llom d'orza, una costella i una llonganissa, mes cacaus i olives, beguda i tallat 9'50.

 

Continue cap a Palanques per al següent segell. Torne arrere i vaig a Morella on reposte. Puge el Port de Torremiró i vaig cap a Herbés, tercer segell. Torne un poc arrere i vaig cap a Castell de Cabres, quart segell. Es l'únic lloc que he vist un cartell.


Ara tinc que tornar altra vegada cap a Morella, i anar Vallibona. Últim segell de la Ruta 99, quan els he dit a les dones del bar que era lúltim segell, s'han alegrat mes que jo i m'han fet varies fotos.


Aprofite per a dinar, encara no son les 14 i no tinc molta fam així que em faig mig entrepà. Em torne a posar en marxa. Baixe el Port de Querol sense tràfic..... QUE BOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Continue cap a Sant Mateu i quan estic arribant a les Coves de Vinromà em desvie per anar a buscar una granja que fan formatge artesà..... ja es el tercer que conec de la zona 😂😂😂

Continue cap a Cabanes on agarre l'aburrida autovia i directe cap a casa. Quan arribe a Almenara pare a repostar i fer-me un tallat. Ara si..... fins a casa sense parar on he arribat a les.... i quilòmetres....

El mapa de la part de la Ruta sense autovia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada