3/5/21

Tr Presa Vernissa

 Hui ruta per a investigar una senda. Fa unes setmanes ja la volia investigar, però abans de fer-la vaig anar al Castell de Vilella i ja no vaig anar perquè vaig vorer una altra baixada i no vaig poder evitar-ho.


 A les 7 m'he alçat, marcava aigua per a tot el dia però el piso estava sec així que..... A les 7'30 em pose en marxa. Baixe pel carril bici, pel que ara passen cotxes i camionets, cap a Montaverner. Continue pel Camí Reial de Gandia cap a La Pobla, continue cap a Llutxent. Després de l'Encreuament de 4 Camins  comencen a caure unes gotes però para enseguida. Quan vaig a eixir del poble i començar a pujar cap a la serra pinta prou mal.

Comence a pujar pel Camí de la Catalana i comença a ploure de nou, es molt fluixet així que no pare. El primer tram es el de formigó i es un poc mes dur, després suavitza un poc. Quan arribe a l'inici de la senda (la foto del principi), pare per a posar-me les protes i de pas em pose l'impermeable. No he triat el millor dia per a baixar per ací. Es una senda prou pedrolera i tancada, està tot banyat. De fet ja ha deixat de ploure però estic banyant-mes que si estaguera plovent. Després hi ha una lleu pujada, que no es massa ciclable.

He fet algun tram a peu, quan arribe ací ja es mes ciclable, al fons es veu per on continua la senda.

Després d'un tram mes de senda es fa el camí mes ample i ve una baixada empinada, pedrolera i amb molta penya..... com està tot banyat no es poden soltar frens, de fet algun tram l'he baixat a peu perquè rellisca molt. He arribat baix de tot, just on està la pressa del Riu Vernissa. Com està plovent de nou no pare per a fer cap foto i vaig directe cap a Llocnou. Hi ha que creuar el Riu Vernissa i baixar al poble pel Camí de la Planissa. Arribe al bar a les 10'30. Vinc a este bar 3-4 vegades a l'any i cada vegada m'agrada menys.... estic agarrant-li mania i com les manies no les curen els metges.... ja no torne mes. Entrepà de figatells.... en teoria es el gran no la meitat.

Al poble del costat, Almiserà, que està a menys d'un quilòmetre el fan molt millor pel mateix preu. Així que blanc i en botella.... ORXATA!!!!

A les 11'15 em pose en marxa, ja no plou. Així que no em pose l'impermeable per a no suar tant. Comence a pujar pel Camí de la Planissa, creue el Riu Vernissa i continue pel Camí Reial de Gandia cap a La Pobla. Contine cap a Montaverner per a arribar a l'Olleria a les 13 hores passades i 65 km a les cames.


Vaig directe a la gasolinera per a rentar i engrasar la bici. La baixada te molt bona pinta tot i que hui no era el dia mes adecuat per a fer-la, tornaré un dia que estiga sec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada