26/6/16

La Vila Joiosa

Hui volia eixir amb la bici però anit vaig anar a Bellreguard a córrer la cursa a la platja. El dolor de cama torna a aparèixer. Em vaig fer les plantilles per vorer si evitava això però es torna a reproduir. Tot i que vaig eixir a un ritme molt suau després d'estirar i escalfar, quan encara no portava 1 km vaig començar a notar molèsties i al km 1'3 vaig abandonar. Em pareix que els meus dies com a corredor s'han acabat.
Hui encara amb un poc de molèstia no he volgut arriscar amb la bici i he eixit amb la moto. Continue pensant que eixir a les 9'15 es tard. Hui som 6, un dels quals va amb una Ducati Diavel.... quan està prop només escolte la ducatona i no se quina marxa porte posada. Anem cap a Benilloba i quan passem Benasau es desviem cap a Alcoleja. Pugem i baixem el Port de Tudons per arribar a Sella, Orxeta i La Vila Joiosa passades les 10'30.
Com l'anterior vegada que vam estar ací ens van pegar la canyà, hui hem canviat de bar. No es molt mes barat però està davant la platja.
La veritat es que corria una briseta molt bona i estàvem molt a gust, per això hem tardant tant en alçar-se de la taula, les 12'00.
Per a tornar anem direcció Benidorm, La Nucia, Confrides i Benilloba novament. Quan arribem a l'autovia jo vaig directe cap a casa que ja passa de les 13'00 hores, els altres van cap a Beniarrés.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada