21/9/15

Una altra de rallyman

Dissabte em vaig gitar a les 7'00 del matí quan vaig vindre de treballar i em vaig alçar a les 10'15 per anar a Vilafamés i quan vaig tornar d'allí, vaig anar al poble de ma mare que estaven en festes, arribant a casa vora a la una de la matinada.
Diumenge va sonar el despertador a les 7'10 del matí i em vaig alçar passades les 12 del migdia. Estava mort, fins i tot em feien mal els braços i les cames. Per tant com ahir no vaig eixir hui volia pegar una volteta amb la bici.
Tampoc he matinat hui perquè he eixit passades les 8 del matí. Pel Camí de l'Alegre cap a Bellús i per l'Estret de les Aigües cap a El Genovés.
Una vegada allí he allargat un poc la ruta per no anar per la carretera. He baixat fins l'Assagador de la Llonganissa i cap a Xàtiva. Quan he arribat a la carretera he tractat d'anar per un camí, però anava directe al riu he tornat arrere per a fer el tros de carretera i arribar a la Plaça de Bous de Xàtiva.
Vaig a buscar el Camí de la Bola i cap a Novetlè. Continue per la via de servei fins el Camí de la Palla i a pujar el Port per arribar a casa amb un poc mes de 40 km. Nostamal!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada